Zamówienia publiczne archiwalne
Szczegóły informacji
Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.
Status: ogłoszony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY Sp. z o. o.
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 338525-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-08 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-08 09:15:00
Miejsce złożenia oferty: Biuro Zarządu Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 pok. nr 8.
Ogłoszono dnia: 2008-11-28 przez Marek Szorc
Treść:
Ełk: Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.
Numer ogłoszenia: 338525 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 338525 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6217818, fax 087 6217818.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
09134100-8 – olej napędowy.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Siedliskach koło Ełku.
-
Dostawa oleju napędowego dokonywana będzie w ilości zgłoszonej każdorazowo przez Zamawiającego.
-
Dostawa oleju napędowego przez Wykonawcę dokonywana będzie w terminie dwóch dni od daty zgłoszenia.
-
Wielkość lub zakres zamówienia:
-
Szacowana ilość zamawianego oleju napędowego wyniesie – 43.200 litrów
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia. W przypadku niewykorzystania w/w ilości oleju napędowego Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
-
-
Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami:
-
Dostarczany olej napędowy musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.).
-
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectwa jakości oleju napędowego na każde żądanie Zamawiającego.
-
Wykonawca pokryje wszystkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego oleju napędowego (niezgodności z normami).
-
-
Wykonawca będzie wystawiał faktury za dostarczony olej napędowy na koniec każdego miesiąca z terminem płatności 21 dni. Do faktury dołączone zostaną dokumenty potwierdzające: odbiór produktu, datę odbioru, rodzaj, ilość i cenę jednostkową brutto z dnia zakupu oraz stały opust.
-
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z rozdziałem VII SIWZ)
Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z rozdziałem VII SIWZ)
Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ).
-
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2).
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, ważna na dzień składania ofert.
-
Dokument potwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych.
-
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VII pkt 2, 4. składa dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 2, 4 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
-
najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 pok. nr 8.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 8.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zarządu Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PREZES ZARZĄDU
PGO „EKO-MAZURY” Sp. z o.o.
EDWARD PALCZEWSKI