Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Szczegóły informacji

Zapraszenie do złożenia oferty na przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu pn. „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: <<<<

Termin składania ofert / wniosków: 2011-11-29 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-11-29 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku pok. 114

Ogłoszono dnia: 2011-11-22 przez B. Remiszewska

Treść:

Ełk, dnia 21.11.2011 r.

ZI / 907151 / 2011

Zapraszam do złożenia oferty na przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu pn. „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

1. Przedmiot zamówienia:

1.1. Audyt zewnętrzny projektu realizowanego w ramach RPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

1.2. Szczegółowy zakres audytu określają „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r.

1.3. Krótka charakterystyka projektu.

Umowa o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 została zawarta pomiędzy Gminą Miasto Ełk, a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie dnia 26 sierpnia 2010 r.

Obecna wartość projektu wynosi 4 553 948,99 zł.

a) wydatki kwalifikowane: 4 493 239,99 zł w tym:

- środki EFRR: 3 594 591,99 zł,

- wkład własny Beneficjenta: 898 648,00 zł.

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu energetycznego w zakresie zastosowania odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29.

Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.:

- siłowni cieplnej – kolektory słoneczne

- siłowni solarnej fotowoltaicznej PV o mocy 50 kW

- instalacji odzysku ciepła z ciepłych ścieków

- modernizacji wentylacji basenu

- modernizacji układu wentylacji i klimatyzacji

- modernizacji oświetlenia Parku Wodnego

- układu nadzoru i sterowania systemu energetycznego basenu

wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych.

Realizacja projektu rozpoczęła się w lutym 2010 r., termin rzeczowego zakończenia realizacji projektu to 10 grudnia 2011 r., natomiast zakończenie finansowe zgodnie z umową o dofinansowanie powinno nastąpić do dnia 31.12.2011 r.

1.4. Termin realizacji zamówienia: do 09.12.2011 r.

2. Warunki udziału w postępowaniu.

2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty które:

a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,

b) nie byli karani za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c) są uprawnione do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz. 649.) lub posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240) lub w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego,

d) posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych, związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych, w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego,

e) spełniają określony w „Wytycznych dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r. wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta.

2.2. W celu potwierdzenia spełniania określonych w pkt. 2.1 warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c) wykaz wykonanych audytów obejmujących badanie prawidłowości wykorzystania środków publicznych przy realizacji projektów infrastrukturalnych zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,

d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami dot. ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,

e) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób wskazanych w w/w wykazie,

f) oświadczenie podmiotu składającego ofertę oraz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu dot. bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 5a i 5b do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.

2.3. Wymagane dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu podmiotu składającego ofertę.

3. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

3.1. Pisemną ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.

3.2. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3.3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

3.4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela podmiotu, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

3.5. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa lub osobę upoważnioną do podpisywania oferty.

3.6. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku (ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. 114 - sekretariat) w terminie do 29.11.2011 r. do godz. 9.00.

3.7. Ofertę należy złożyć w zamkniętym i nieprzeźroczystym opakowaniu zaadresowanym z dopiskiem: „Oferta – audyt zewnętrzny dot. projektu „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”

4. Informacje dodatkowe:

4.1. Otwarcie ofert nastąpi w „Zespole Inwestycji” Sp. z o.o. w Ełku

(ul. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk) dnia 29.11.2011 r. o godz. 9.30.

4.2. Umowa zostanie zawarta z podmiotem, który będzie spełniał wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a także złoży najkorzystniejszą ofertę pod względem cenowym.

4.3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.) bez zastosowania przepisów tej ustawy.

4.4. Wszelkie pytania i wątpliwości dot. niniejszego postępowania należy kierować do pracownika „Zespołu Inwestycji” Sp. z o.o. w Ełku  – Bogumiły Remiszewskiej, tel. 87 732 62 71.

                                                                                                     Zastępca Prezydenta Miasta

                                                                                                   Artur Urbański

Załączniki