Zamówienia publiczne archiwalne
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych
Status: rozstrzygnięty
Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 1234
Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-06 15:30:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-09-07 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, pok.114
Ogłoszono dnia: 2011-08-29 przez A.Obrycka
Treść:
Ełk, dn. 29 sierpnia 2010 rok
SR. 3034- 33 – 9/09
Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty
Opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych dla projektu pn.: „Budowa promenady pieszo – rowerowej wzdłuż nadbrzeża jeziora Ełckiego – III etap”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury.
a) rozmiar tablic: 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość),
b) ilość – 2 szt. (zamontowane w Ełku, wzdłuż promenady pieszo – rowerowej nad jeziorem Ełckim, przy schodach terenowych na osiedlu Jeziorna i przy ul. św. Wojciecha),
c) informacje, które powinny zawierać tablice:
- znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
- flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
- herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWODZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;
- herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk,
- logo Warmii i Mazur;
- Napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
- opis projektu tj. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
- hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”
e) informacja o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.
d) tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.
Do wykonania tablic powinien być zastosowany trwały materiał.
Tablica powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie www.rpo.warmia.mazury.pl,
III. Czas realizacji
do 15 września 2011 roku.
IV. Oferta powinna zawierać:
- Zakres rzeczowy zadania (podać rodzaj materiału oraz typ zamocowań).
- Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat prezydenta) do dnia 6 września b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych dla projektu „Budowa promenady pieszo – rowerowej wzdłuż nabrzeża jeziora Ełckiego – III etap”
VI. Sposób oceny ofert.
- Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
- Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu.
Anna Obrycka, tel. 087 73 26 131, e-mail: a.obrycka@um.elk.pl
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz