Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Szczegóły informacji

„Wykonania usługi zaprojektowania i wdrożenia oraz serwisu aplikacji – system geograficznej informacji przestrzennej Gminy Miasta Ełku w Urzędzie Miasta Ełku realizowanej w ramach projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 183119-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-07-13 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-07-13 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2011-07-04 przez Sebastian Szabroński

Treść:

Ełk, dnia 04.07.2011 r.

URZĄD MIASTA EŁKU

BZP.271.34.2011


Wykonania usługi zaprojektowania i wdrożenia oraz serwisu aplikacji – system geograficznej informacji przestrzennej Gminy Miasta Ełku w Urzędzie Miasta Ełkurealizowanej w ramach projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonania usługi zaprojektowania i wdrożenia oraz serwisu aplikacji – system geograficznej informacji przestrzennej Gminy Miasta Ełku w Urzędzie Miasta Ełkurealizowanej w ramach projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Uwagi ogólne:

 

Poprzez aplikację w niniejszym dokumencie rozumie się: dostarczane w ramach zamówienia przez Wykonawcę całościowe rozwiązanie informatyczne działające po stronie serwera jak i stacji roboczej. Zrealizowana aplikacja ma przede wszystkim za zadanie usprawnić proces wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz innych z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego miasta.

 

1.Opis przedmiotu zamówienia:

 

W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

1. Zarządzania projektem w zakresie koniecznym i wystarczającym do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonaniem zamówienia. Zaproponowane przez Wykonawcę podejście w zakresie zarządzania Projektem musi być uzgodnione z Zamawiającym na etapie opracowania Dokumentu Zarządczego, uwzględniać minimalne, a zarazem konieczne z punktu widzenia Wykonawcy uwarunkowania dotyczące organizacji i zarządzania Projektem odnoszące się do wymagań zawartych w niniejszym dokumencie, zapewnić zarządzanie Projektem w oparciu o wspólny dla stron tzw. Dokument Zarządczy, który powinien stanowić dla Wykonawcy i Zamawiającego uszczegółowienie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (zarządzania Projektem) mieszczące się w uwarunkowaniach prawnych wskazanych wzorem umowy.

2. Dostarczenia w wersji elektronicznej, instalacji i uruchomienia Aplikacji GIS w tym serwisu WWW – internetowego portalu mapowego.

3. Dostarczenia w wersji elektronicznej, opracowania i dostosowania Aplikacji do niniejszych warunków technicznych oraz jej wdrożenia w infrastrukturze technicznej zamawiającego z wykorzystaniem udostępnionych przez Zamawiającego zasobów.

4. Utworzenia nowych warstw tematycznych lub przeprowadzenie migracji danych, jeżeli będzie taka konieczność z punktu widzenia Wykonawcy w kwestii utworzenia danych.

5. Przeprowadzenia instalacji i konfiguracji Aplikacji,

6. Dostarczenia oprogramowania internetowego portalu mapowego - 1 licencja bezterminowa. Zakres dostawy obejmuje dostawę licencji oprogramowania do tworzenia internetowego portalu mapowego (zależnie od rozwiązania Wykonawcy) spełniającego warunki techniczne implementacji Aplikacji.

7. Wykonawca jest zobowiązany do instalacji oprogramowania niezbędnego do uruchomienia internetowego portalu mapowego oraz jego konfiguracji, na wskazanym przez Zamawiającego komputerze (aplikacja kliencka) oraz serwerze WWW (aplikacja serwerowa),

8. Dostarczona Aplikacja serwerowa musi spełniać minimum następujące wymagania techniczne:

9. Internetowy portal mapowy.

10. Oprogramowanie stacji roboczych Aplikacyjne GIS - 3 licencje bezterminowe.

11. Opracowanie i dostarczenie dokumentacji Aplikacji.

12. Wdrożenie jest rozumiane jako: „Ciąg następujących po sobie lub występujących równolegle czynności takich jak: dostawa, instalacja, konfiguracja oprogramowania, przygotowanie danych, wykonanie testów weryfikacyjnych i wydajnościowych, przygotowanie szablonów, opracowanie i dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkownika, przeprowadzenie migracji i ładowania danych, przeprowadzenie szkolenia - prezentacji funkcjonalności Systemu dla pracowników Zamawiającego oraz świadczenie usług asysty technicznej na etapie uruchomienia Systemu celem doprowadzenia do normalnej, prawidłowej eksploatacji Systemu”..

13. Czynności dotyczące instalacji, konfiguracji, testowania oprogramowania obejmują oprogramowanie będące przedmiotem opracowania oraz dostawy ze strony Wykonawcy.

14. Wdrożenie Systemu Wykonawca powinien realizować zgodnie z przyjętymi przez Strony uzgodnieniami zawartymi w obustronnie akceptowanych notatkach – dopuszczalna forma: e-mail poczty elektronicznej.

15. Celem realizacji całościowego rozwiązania informatycznego jakim jest wdrażany System Zamawiający przekaże niezbędne dane i materiały w celu opracowania przez Wykonawcę poszczególnych modułów / projektów / serwisów tematycznych dla internetowego portalu mapowego i aplikacji GIS.

16. Zdefiniowane przez Zamawiającego dane tematyczne muszą zostać zrealizowane poprzez opracowanie nowych warstw tematycznych lub poprzez migrację danych.

17. Wykonawca opracuje i wykona warstwy tematyczne, a następnie moduły serwisów tematycznych.

18. Wykonawca przy opracowaniu struktury danych poszczególnych warstw informacyjnych weźmie pod uwagę potrzebę: wyszukiwania obiektów (np. działki, adresy, decyzje itd.), ich prezentacji (np. drogi publiczne wg kategorii - gminne, powiatowe, wojewódzkie, krajowe), zintegrowania z zewnętrznymi stronami WWW (np. przystanki komunikacji miejskiej zintegrowane ze stronami WWW poszczególnych rozkładów jazdy autobusów) w internetowym portalu mapowym i aplikacji GIS wg zadanych przez Zamawiającego kryteriów, które zostaną określone na etapie uzgodnień technicznych.

19. Zamawiający dopuszcza przygotowanie przez Wykonawcę innych warstw tematycznych mogących wzbogacić wdrażaną Aplikację, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.

20. Dla oprogramowania serwisu WWW – internetowego portalu mapowego Systemu oraz oprogramowania aplikacyjnego GIS, Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania aktualnie zalecanych przez producenta modyfikacji („łatek”) zgodnie z publikowaną przez tego producenta listą aktualizacji lub listą aktualizacji wskazaną przez CERT www.cert.pl. Każde odstępstwo od ww. reguły będące wynikiem praktycznych doświadczeń Wykonawcy, a wiążące się z zapewnieniem według Wykonawcy większej stabilności Systemu powinno być uzasadnione i uzgodnione z Zamawiającym oraz powinno zostać zawarte w obustronnie akceptowanych notatkach – dopuszczalna forma: e-mail poczty elektronicznej.

21. Prace w zakresie konfiguracji, parametryzacji Aplikacji powinny być ukierunkowane na uzyskanie maksymalnego, możliwego poziomu wydajności Systemu określonego przez parametry wydajnościowe lub cechy funkcjonowania Aplikacji i określone dla nich wartości progowe, jakie powinny zostać osiągnięte podczas wdrożenia Aplikacji.

22. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkoleń z zakresu dostarczonego rozwiązania dla użytkowników oraz administratorów Systemu tak, aby umożliwić poprawne wdrożenie i użytkowanie Aplikacji.

23. Na potrzeby szkolenia Zamawiający udostępni salę konferencją lub inne pomieszczenie, włącznie z dostępem do infrastruktury technicznej Zamawiającego.

24. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkoleń dla administratorów internetowego portalu mapowego w ilości minimum 20 godzin zegarowych – 2 osoby,

25. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników aplikacji GIS w ilości minimum 20 godzin zegarowych – 6 osób,

26. Szkolenie dla administratorów internetowego portalu mapowego powinno obejmować zagadnienia z zakresu zarządzania i administracji tj.: podstawy funkcjonowania, konfiguracji i zarządzania serwisem WWW w odniesieniu do wykorzystanych do tego celu komponentów (licencji oprogramowania), zasady archiwizacji i odtwarzania danych, zasady aktualizacji i replikacji danych.

27. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 5 letniej gwarancji na dostarczone oprogramowanie Systemu - oprogramowanie internetowego portalu mapowego oraz aplikacyjnego GIS. Okres ten liczony jest od daty odbioru końcowego systemu.

28. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 5 letniej asysty technicznej w zakresie dostarczonego oprogramowanie Systemu.

29. Zakres świadczenia usług asysty technicznej obejmuje bezpośrednią dostępność i pomoc konsultantów Wykonawcy w rozwiązywaniu problemów związanych z eksploatacją Systemu, przy czym zakres świadczenia usługi obejmuje działania Wykonawcy w wymiarze nie mniejszym niż 10 roboczogodzin miesięcznie.

30. Wykonawca zobowiązany jest informować, że świadczenie usług objętych umową jest finansowane z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej.

 

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

 

II.1.4).Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień

72.00.00.00-5 ; 80.53.31.00-0

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia - 31.10.2011 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

 

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

a) jednego zamówienia, dla jednostek administracji publicznej, którego przedmiotem było wdrożenie systemu informatycznego obejmującego funkcje przetwarzania i gromadzenia danych przestrzennych w tym świadczenie asysty technicznej dla takiego systemu, przy czym wartość zamówienia nie była mniejsza niż 40 tysięcy złotych brutto

b) jednego zamówienia, dla jednostek administracji publicznej, którego przedmiotem było wdrożenie systemu informatycznego w zakresie publikowania danych przestrzennych w sieci intranet i Internet,

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:

a) osobę posiadającą doświadczenie w tworzeniu systemu informatycznegoobejmującego funkcje przetwarzania i gromadzenia danych przestrzennych oraz w zakresie publikowania danych przestrzennych w sieci intranet i Internet - osoba musi wykazywać się ukończeniem szkolenia/kursu z zakresu GIS.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

 

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oferta na wykonanie zamówienia – wzór (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, co do terminów wymienionych w §1 ust.3 umowy, z powodu:

a) zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pt. NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi, realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia – tak.

IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 04.07.2011 r. pod nr 183119-2011.

04 . 07 .2011r.

PREZYDENT MIASTA


Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-04 13:14:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-04 13:35:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-04 09:28:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3020 raz(y)