Zamówienia publiczne archiwalne
Szczegóły informacji
Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych, 2 sztuk telefaxów, 10 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, 2 sztuk drukarek laserowych, 2 sztuk drukarek igłowych.
Status: ogłoszony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 240041-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-10-07 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-10-07 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2008-09-29 przez Marek Szorc
Treść:
BZP- 341/14/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAW Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych, 2 sztuk telefaxów, 10 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, 2 sztuk drukarek laserowych, 2 sztuk drukarek igłowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWY Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk Adres zamawiającego: ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 19-300 Ełk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych, 2 sztuk telefaxów, 10 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, 2 sztuk drukarek laserowych, 2 sztuk drukarek igłowych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych, 2 sztuk telefaxów, 10 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, 2 sztuk drukarek laserowych, 2 sztuk drukarek igłowych.
I dostawa
II dostawa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 30213000-5 komputery osobiste, 30232110-8 drukarki laserowe, 30232120-1 drukarki igłowe, 30191000-4 sprzęt biurowy z wyjątkiem mebli
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Etap I – zestaw komputerowy szt. 3, drukarka monochromatyczna laserowa A4 szt. 2, telefax szt. 1, zasilacz awaryjny UPS szt. 3, drukarka igłowa szt. 2 – dostawa w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Etap II – zestaw komputerowy szt. 1, telefax szt. 1, zasilacz awaryjny szt. 7 – dostawa pomiędzy 7 a 14 dniem od odbioru etapu I.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają udokumentowane należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch dostaw z których każda składała się z minimum czterech zestawów komputerowych. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. VIII.1. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. VIII.2. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. VIII.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt. VIII.4. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1. 1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert. 1.5. Wykaz wykonanych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu. Zał. Nr 3. 1.6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
2. Inne dokumenty
2.1 Parafowany wzór umowy umowy zał. Nr 4 i wypełniony i parafowany załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2.2 Dokument potwierdzający, że maksymalna głośność komputera nie przekracza 35 dB, mierzona zgodnie z normą PN-ISO 9296 (oświadczenie producenta komputerów lub wyniki testów niezależnego ośrodka badawczego). 2.3. Dokument - deklaracja zgodności zestawów komputerowych z normą CE (oświadczenie producenta komputerów i monitorów lub inny dokument potwierdzający spełnienie wyszczególnionego warunku ). 2.4. Dokument potwierdzający posiadanie przez komputery certyfikatu „Certyified for Windows Vista” poprawnej pracy z systemem operacyjnym Microsoft Vista (oświadczenie firmy Microsoft lub wydruk z witryny internetowej firmy Microsoft wraz z pełnym załącznikiem Windows Logo Verification Report ).
Dokumenty wymienione w punkcie IX. 2.3 i 2.4 SIWZ muszą być wystawione w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat) IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu ............pod nr. ............. Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz
|