Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk broszury

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 3034-33

Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-07 15:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-09-08 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, pok.114

Ogłoszono dnia: 2011-08-30 przez A.Obrycka

Treść:

 

Ełk, dnia 26 sierpnia 2011 r. 

SR. 3034-33 – 9/09

Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz druk broszury  

 Zapytanie ofertowe 

Zgodnie z art. 4 pkt 8  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.
Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.

 

I. Zamawiający:

Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk

II. Przedmiot oferty:

Opracowanie oraz druk broszury dla projektu pn.: „Budowa promenady pieszo – rowerowej wzdłuż nabrzeża jeziora Ełckiego – III etap”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 – 2013. 

a)     Format: 21 cm x 21 cm,

b)    Ilość – 1000szt.,

c)     Ilość stron: 16 stron (w tym okładka),

d)    Zszywane,

e)     Okładka: papier 300g, wierzch pokryty matowym laminatem, lakierowanie miejscowe UV,

f)     Środek: kreda mat 200g, wszystkie strony z dodatkowym lakierem miejscowym UV

g)    Nadruk offsetowy CMYK 4+4,

h)     Informacje, które powinna zawierać broszura:

·         znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;

·         flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;

·         herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;

·         logo Ełku lub herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk,

·         logo Warmii i Mazur;

·         napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;

·         opis projektu t.j. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;

·         hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”,

i)      Wykonawca zobowiązany jest wykonać 20 zdjęć w kolorze, które zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i wykorzystane do broszury. Prawa autorskie do zdjęć zostaną przekazane Zamawiającemu,

j)      Zamawiający dostarcza Wykonawcy tylko treść do broszury,

k)     Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu graficznego broszury i uzgodnienia go
z Zamawiającym,

l)      Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego i rozładuje broszury we wskazanym miejscu.

Broszura powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie
www.rpo.warmia.mazury.pl,  

III. Czas realizacji:

do 26 września 2011 r. (termin dostarczenia wydrukowanej broszury do siedziby Zamawiającego)

IV. Oferta powinna zawierać:

      Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto). 

V. Miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok.114 (sekretariat prezydenta) do dnia 7 września b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „oferta na opracowanie oraz druk broszury dla projektu „Budowa promenady pieszo – rowerowej wzdłuż nabrzeża Jeziora Ełckiego – III etap””.

VI. Sposób oceny ofert:

1.Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 

2.Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą.  Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.  

VII. Osoba do kontaktu:

   Anna Obrycka, tel. 087 73 26 131, e-mail:  a.obrycka@um.elk.pl

                        

                                                                                                           Prezydent Miasta

                                                                                                          Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A.Obrycka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A.Obrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-30 14:30:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-30 14:31:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-09-09 11:47:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2108 raz(y)