ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz serwis aplikacji: „Oprogramowanie Płatności soft, moduł płatności PENSIO, moduł komunikacji” realizowanej w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz serwis aplikacji: „Oprogramowanie Płatności soft, moduł płatności PENSIO, moduł komunikacji” realizowanej w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz serwis aplikacji: „Oprogramowanie Płatności soft, moduł płatności PENSIO, moduł komunikacji” realizowanej w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: //*/

Termin składania ofert / wniosków: 2011-07-28 15:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-07-28 15:15:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok.114 (sekretariat prezydenta)

Ogłoszono dnia: 2011-07-20 przez Marcin Radziłowicz

Treść:

 
 Ełk, dn. 20 lipca 2011 r.
  
OR-BI.2600.16.2011
  
 Zaproszenie do składania oferty na zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz serwis aplikacji: „Oprogramowanie Płatności soft, moduł płatności PENSIO, moduł komunikacji” realizowanej w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”
 
Zapytanie ofertowe
 
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
 
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu oferty stanowi „Szczegółowa specyfikacja funkcjonalna systemu Pensjo” będąca załącznikiem nr 1 do umowy.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
III. Termin publikacji
20 lipca 2011 r.  
IV. Termin wykonania zamówienia
30 września 2011 r. 
V. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty
1.    Oferta powinna:
–    być opatrzona pieczątką firmową,
–    posiadać datę sporządzenia,
–    zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
–    zawierać oświadczenie o zapoznaniu się ze szczegółowym opisem zamówienia i nie wniesieniu zastrzeżeń oraz uzyskaniu koniecznych informacji do przygotowania oferty
–    być podpisana czytelnie przez wykonawcę.
–    posiadać specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (ceny brutto).
2.     Do oferty należy dołączyć rozbicie kwoty oferty według poniższej tabeli i zgodnie ze „Szczegółową specyfikacją funkcjonalną systemu Pensjo”
 
Lp
Nazwa zadania
Kwota
1
Eportal - Płatności soft
 
2
Moduł komunikacji - płatności soft
 
3
Analiza, konsolidacja i formularze-płatności soft
 
4
Moduł płatności PENSIO
 
 
 VI. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok.114 (sekretariat prezydenta) lub przesłać pocztą tradycyjną, kurierem na wskazany adres do dnia 28 lipca b.r. do godz. 15.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oprogramowanie Płatności soft, moduł płatności PENSIO, moduł komunikacji”.
4. Oferent może złożyć zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska w zakładce Zamówienia publiczne.   
 VII. Oceny ofert
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
A. Cena 100%
2. Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych od rozstrzygnięć Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, a następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą.
VIII. Dodatkowe informacje.
Dodatkowych informacji udziela Marcin Radziłowicz, tel. +48 (87) 73 26 200, e – mail: m.radzilowicz@um.elk.pl.
 
 
                                                                                              Prezydent Miasta Ełku
                                                                                               Tomasz Andrukiewicz
 
 
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony