Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Ełku w 2013 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Ełku w 2013 rokuSzczegóły informacji
Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Ełku w 2013 roku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 40858-2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-02-11 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-02-11 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
Ogłoszono dnia: 2013-01-30 przez M. Szorc
Treść:
Ełk: Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Ełku w 2013 roku
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Ełku w 2013 roku.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Profilowanie równiarką nawierzchni gruntowych i żwirowych o szerokości 6,0 m (z dwukrotnym przejściem równiarki). W jezdniach gruntowych i żwirowych są zlokalizowane elementy urządzeń sieci podziemnych (kratki ściekowe, włazy kanałowe, zasuwy, itp.). 2. Profilowanie, uzupełnianie nawierzchni dróg i placów wewnętrznych o nawierzchni gruntowej. 3. Zagęszczenie wyrównanej nawierzchni walcem wibracyjnym lub ogumionym. 4. Wykonywanie innych pomocniczych robót ziemnych równiarką lub ładowarką. 5. Wbudowywanie ( kruszywo naturalne - pospółka, żwir frakcji 8/16 i 16/32) w celu uzupełniania ubytków nawierzchni gruntowych. Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: - wyprofilowanie równiarką ulicy o szerokości 6 m ( dwukrotne przejście równiarki)* - 67,2 km - praca równiarki przy innych robotach ziemnych - 150 godz - wbudowanie kruszywa (pospółki )** - 400 ton - wbudowanie mieszanki kruszywa żwiru 8/16 ** - 300 ton - wbudowanie mieszanki kruszywa żwiru 16/32** - 300 ton. *) dwukrotne przejście równiarki **) cena materiału z transportem, wbudowaniem i zagęszczeniem walcem wibracyjnym Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
· III.3.3) Potencjał techniczny
- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę o uprawnieniach kierownika robót drogowych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wzór formularza oferty (Zał. nr 1 do SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano wBiuletynie Zamówień Publicznych
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M. Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M. Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-30 11:52:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-30 11:57:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-19 09:20:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2530 raz(y) |