Wyniki zamówień publicznych
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zwanych: EŁK - ZAMKOWA, EŁK - DĄBROWSKIEJ, EŁK - GDAŃSKA II, EŁK - KILIŃSKIEGO-TARGOWA, EŁK - SKLEJKI ORAZ EŁK - BARANKI Drukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zwanych: EŁK - ZAMKOWA, EŁK - DĄBROWSKIEJ, EŁK - GDAŃSKA II, EŁK - KILIŃSKIEGO-TARGOWA, EŁK - SKLEJKI ORAZ EŁK - BARANKISzczegóły informacji
Opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zwanych: EŁK - ZAMKOWA, EŁK - DĄBROWSKIEJ, EŁK - GDAŃSKA II, EŁK - KILIŃSKIEGO-TARGOWA, EŁK - SKLEJKI ORAZ EŁK - BARANKI
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 233595-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-20 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-20 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2012-11-06 przez Sebastian Szabroński
Treść:
URZĄD MIASTA EŁKU
Ełk:Opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zwanych: EŁK - ZAMKOWA, EŁK - DĄBROWSKIEJ, EŁK - GDAŃSKA II, EŁK - KILIŃSKIEGO-TARGOWA, EŁK - SKLEJKI ORAZ EŁK - BARANKI
Numer ogłoszenia: 233595-2012 ; data zamieszczenia: 06.11.2012 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zwanych: EŁK - ZAMKOWA, EŁK - DĄBROWSKIEJ, EŁK - GDAŃSKA II, EŁK - KILIŃSKIEGO-TARGOWA, EŁK - SKLEJKI ORAZ EŁK - BARANKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zwanych: EŁK - ZAMKOWA, EŁK - DĄBROWSKIEJ, EŁK - GDAŃSKA II, EŁK - KILIŃSKIEGO-TARGOWA, EŁK - SKLEJKI ORAZ EŁK - BARANKI, w zakresie dostosowania treści przedmiotowych planów w części tekstowej do wymagań określonych w art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 7 maja 2010r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz. U. 106 poz. 675), bez ingerencji w część graficzną planów. Teren objęty projektowaną zmianą planu stanowi obszar o powierzchni wynoszący: 1. Ełk-Zamkowa - ok. 8,5 ha; 2. Ełk-Dąbrowskiej - ok. 0,72 ha; 3. Ełk-Gdańska II - ok. 0,56 ha; 4. Ełk-Kilińskiego-Targowa - ok. 5,10 ha; 5. Ełk-Sklejki - ok. 5,75 ha; 6. Ełk-Baranki - ok. 53,29 ha. Liczba mieszkańców na terenie objętym planem - do 2000. Szczegółowy zakres czynności określa harmonogram rzeczowo - finansowy, który stanowić będzie załącznik do umowy. Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z dnia 12.06.2012 r., poz. 647), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164 poz 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227). Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 399.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
-
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni objętej planem min. 0,5 ha (każda z dwóch usług), lub co najmniej dwie usługi polegającą na opracowaniu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni objętej planem min. 0,5 ha (każda z dwóch usług). Uwaga: Jeżeli wykazywane usługi będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę posiadającą prawo samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się: - gdy na skutek zmiany przepisów prawnych, które regulują tryb i sposób opracowania miejscowego planu, będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów (opracowań), niezbędnych do uchwalenia miejscowego planu; - przypadku zwłoki w podejmowaniu działań przez Zamawiającego lub inne uczestniczące w procedurze planu organy i niezwiązane z Wykonawcą podmioty (termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia może zostać wydłużony).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
________________________________________________________________________________________
URZĄD MASTA EŁKU dotyczy: Opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zwanych: EŁK – ZAMKOWA, EŁK – DĄBROWSKIEJ, EŁK – GDAŃSKA II, EŁK - KILIŃSKIEGO-TARGOWA, EŁK – SKLEJKI ORAZ EŁK – BARANKI numer sprawy: O-ZP.271.45.2012 Numer ogłoszenia: 240165-2012; data zamieszczenia: 14.11.2012r. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 233595 - 2012 data 06.11.2012 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4. W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).. W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).. Z up. PREZYDENTA Z-ca Prezydenta Miasta /-/ Artur Urbański
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sebastian Szabroński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sebastian Szabroński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-06 08:11:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-06 08:34:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-16 07:59:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2355 raz(y) |