Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: BUDOWA UTWARDZONYCH DOJŚĆ I DOJAZDÓW WRAZ Z PARKINGAMI ORAZ KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ I OŚWIETLENIEM TERENU PRZY UL. ŚWIACKIEGO SĘPA W EŁKU W RAMACH ZADANIA ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH Drukuj informację Zamówienie publiczne: BUDOWA UTWARDZONYCH DOJŚĆ I DOJAZDÓW WRAZ Z PARKINGAMI ORAZ KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ I OŚWIETLENIEM TERENU PRZY UL. ŚWIACKIEGO SĘPA W EŁKU W RAMACH ZADANIA ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCHSzczegóły informacji
BUDOWA UTWARDZONYCH DOJŚĆ I DOJAZDÓW WRAZ Z PARKINGAMI ORAZ KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ I OŚWIETLENIEM TERENU PRZY UL. ŚWIACKIEGO SĘPA W EŁKU W RAMACH ZADANIA ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 343264-2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-09-11 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-09-11 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urzą Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
Ogłoszono dnia: 2013-08-26 przez Marek Szorc
Treść:
BUDOWA UTWARDZONYCH DOJŚĆ I DOJAZDÓW WRAZ Z PARKINGAMI ORAZ KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ I OŚWIETLENIEM TERENU PRZY UL. ŚWIACKIEGO SĘPA W EŁKU W RAMACH ZADANIA ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA UTWARDZONYCH DOJŚĆ I DOJAZDÓW WRAZ Z PARKINGAMI ORAZ KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ I OŚWIETLENIEM TERENU PRZY UL. ŚWIACKIEGO SĘPA W EŁKU W RAMACH ZADANIA ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: utwardzonych dojść, dojazdów i parkingów dla samochodów osobowych, oświetlenia terenu, kanalizacji deszczowej oraz zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Sępa Świackiego 4, 6, 8, 10 W zakres prac do wykonania wchodzi: 1. rozebranie nawierzchni chodnikowych z podbudową, 2. wykonanie robót ziemnych, 3. budowa oświetlenia ulicznego 4. budowa kanalizacji deszczowej z wymianą gruntu, 5. wykonanie nawierzchni jezdni manewrowej, miejsc postojowych i chodników z kostki brukowej betonowej, 6. wykonanie ogrodzenia i wyposażenie skweru rekreacyjnego, 7. montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, ogrodzenie utwardzonego miejsca na kontener na śmieci, trzepak,itp.), 8. wykonanie zieleni zgodnie z projektem, 9. przywrócenie terenu przyległego do budowy do stanu pierwotnego (odtworzenie uszkodzonych i zniszczonych nawierzchni i terenów zielonych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany i szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiary robót są przykładowe. Załączony przedmiar określa orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany określający dokładnie zakres robót i w oparciu o powyższe materiały oraz analizę własną przygotować ofertę cenową. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. W ramach umowy należy wykonać poniższe roboty nie ujęte w dokumentacji projektowej: -dostawa i montaż bujaka na sprężynie wg załączonego wzoru lub równoważny- szt. 2, - dostawa i montaż piaskownicy sześciokąt. wg załączonego wzoru lub równoważną - szt. 1, - dostawa i montaż huśtawki wg załączonego wzoru lub równoważną - szt. 1, (montaż zabawek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przy budynku Świackiego Sępa 1) - wymianę gruntu rodzimego na grunt niewysadzinowy po wykopach kanalizacji deszczowej (dokumentacja przewidywała zasypanie i zagęszczenie wykopu gruntem rodzimym), - dokumentacja przewidywała wykonanie podbudowy pod nawierzchnie jezdni i miejsc postojowych o gr. 15 cm z pospółki, Zamawiający zmienia miąższość podbudowy na 20 cm z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm, - dokumentacja przewidywała wykonanie nawierzchni ciągów pieszych z kostki betonowej płukanej nieregularnej gr. 6 cm, Zamawiający zmienia na kostkę brukową betonową gr. 6 cm (cegiełka), - do ogrodzenia miejsca na odpady zastosować wygrodzenie panelowe drewniane wg załączonego wzoru- szt. 7 Pozostałe elementy zgodnie z dokumentacją projektową. W cenie oferty należy uwzględnić koszt wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu, wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji. Zawarte w projekcie i SST nazwy materiałów podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 350 000 PLN 2.Gwarancja - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.11.27.10-5, 45.23.24.52-5, 45.31.61.10-9, 45.23.10.00-5, 34.92.85.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania zawartej umowy w następujących okolicznościach: - w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego lub w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót 2. Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku: - wydłużonego postępowania przetargowego, - wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, - warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/ IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego celem podpisania umowy. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie, przed podpisaniem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania w sposób określony w niniejszej Specyfikacji oraz przedłożenia tego zabezpieczenia Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 350 000 PLN. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w BZP w dniu 26.08.2013r. pod nr 343264-2013