ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 1234

Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-06 15:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-09-07 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, pok.114

Ogłoszono dnia: 2011-08-29 przez A.Obrycka

Treść:

 

Ełk, dn. 29 sierpnia 2010 rok 

SR. 3034- 33 – 9/09

Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych  
 

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 4 pkt 8  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.

I. Zamawiający

Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk

II. Przedmiot oferty

Opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych dla projektu pn.: „Budowa promenady pieszo – rowerowej wzdłuż nadbrzeża jeziora Ełckiego – III etap”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury. 

a) rozmiar tablic: 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość),

b) ilość – 2 szt. (zamontowane w Ełku, wzdłuż promenady pieszo – rowerowej nad jeziorem Ełckim, przy schodach terenowych na osiedlu Jeziorna i przy ul. św. Wojciecha),

c) informacje, które powinny zawierać tablice:

  • znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
  • flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
  • herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWODZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;
  • herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk,
  • logo Warmii i Mazur;
  • Napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
  • opis projektu tj. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
  • hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”

e) informacja o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.

d) tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.

Do wykonania tablic powinien być zastosowany trwały materiał.

Tablica powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie
www.rpo.warmia.mazury.pl,  

III. Czas realizacji

 do 15 września 2011 roku.

 IV. Oferta powinna zawierać:

  1. Zakres rzeczowy zadania (podać rodzaj materiału oraz typ zamocowań).
  2. Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).

V. Miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat prezydenta) do dnia 6 września b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych dla projektu „Budowa promenady pieszo – rowerowej wzdłuż nabrzeża jeziora Ełckiego – III etap”

VI. Sposób oceny ofert.

  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
  2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.  

VII. Osoba do kontaktu.

Anna Obrycka, tel. 087 73 26 131, e-mail: a.obrycka@um.elk.pl

   

Prezydent Miasta 

Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony