Zamówienia publiczne archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3 w BARTOSZACH k/EŁKU Drukuj informację Zamówienie publiczne: PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3 w BARTOSZACH k/EŁKUSzczegóły informacji
PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3 w BARTOSZACH k/EŁKU
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 108867-2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-19 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-04-19 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2011-04-07 przez Marek Szorc
Treść:
w BARTOSZACH k/ELKU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3 w BARTOSZACH k/ELKU
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego I etapu budowy Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku na działce Nr134 położonej w obrębie geodezyjnym Bartosze gmina Ełk. W ramach realizacji projektu w którym przewiduje się opracowanie planu realizacyjnego z uwzględnieniem uzbrojenia terenu, powierzchni grzebalnych, powierzchni utwardzonych ciągów pieszych i pieszo-jezdnych wewnętrznych, parkingowych oraz domu przedpogrzebowego, budynku administracyjnego, budynków gospodarczych, ogrodzenia cmentarza, urządzenie terenu i małej architektury, monitoring, nagłośnienie.
Projekt należy opracować w oparciu o miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Bartosze, obejmującego działkę o nr ewidencyjnym 134 zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Ełku Nr II/ 21 /2010 z dnia 3.12.2010 r., koncepcje programowo - przestrzenną Cmentarza Komunalnego w Bartoszach k/Ełku opracowaną przez Pracownie Projektową „URBI” z siedzibą w Ełku przy ulicy Moniuszki 3/7 oraz koncepcje odwodnienia cmentarza, opracowaną przez Zakład Usług Projektowo-Technicznych „PROJMEL” Suwałki, ul. Generała Puławskiego 60/21. Zachowanie zasad pochówku osób zmarłych określone przepisami Ustawy z dnia 31 stycznia 1959r.o cmentarzach i chowaniu zmarłych /Dz. U. Nr.23 z 2000r. . Poz. 295– jednolity tekst z późniejszymi zmianami oraz przepisy wykonawcze/. Należy uwzględnić obowiązujące normy w zakresie wykonawstwa robót - „Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych”.
1. Wykonanie mapy do celów projektowania.
2. Wykonanie badań geologicznych i hydrogeologicznych – w wymaganych przepisami zakresie.
3. Projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem niezbędnych uzgodnień projektu i uzyskanie pozwolenie na budowę.
4. Budynek administracyjno – socjalny ogrzewany.
5. Budynek gospodarczy z punktem handlowo-usługowym ogrzewany.
6. Budynek gospodarczo-garażowy z zapleczem
7. Budynek domu przedpogrzebowego ogrzewany z aranżacją wnętrz, nagłośnieniem wewnętrznym i zewnętrznym, salą ceremonii pogrzebowych, salami wystawiania zwłok, pomieszczeniem oględzin zwłok, klimatyzacją.
8. Aranżacja – wystrój ściany głównej sali ceremonii pogrzebowych oraz salach wystawienia zwłok w domu ceremonii pogrzebowych. (Aranżacja – wystrój wymaga konsultacji z zamawiającym na etapie projektowania).
9. Ogrodzenie cmentarza stałe ażurowe stalowe na słupkach murowanych, od strony nasypu kolejowego ażurowe stalowe na słupkach stalowych. I etap oddzielić od pozostałego zakresu ogrodzeniem z siatki na słupkach stalowych.
10. Powierzchnie grzebalne z oznakowaniem sektorów, rzędów i grobów.
12. Ciągi piesze i pieszo-jezdne w tym dojście do grobów z kostki betonowej z utwardzeniem miejsc pod kontenery na odpady, parking.
13. Urządzenie i ukształtowanie terenu.
14. Zieleń i mała architektura.
15. Uzbrojenie terenu:
a) Sieć wodociągowa dla zapewnienia zasilania projektowanych obiektów,zasilania pod względem przeciwpożarowym oraz cmentarne punkty poboru wody. Sieć wodociągowa musi zabezpieczyć możliwość zasilania obiektów i punktów poboru wody dla etapu II i III. Wcinka na warunkach właściciela sieci. Warunki podłączenia uzyskuje wykonawca.
b) Sieć kanalizacyjna dla projektowanych obiektów z możliwością odbioru ścieków z obiektów zlokalizowanych w etapie II i III. Warunki podłączenia uzyskuje wykonawca.
c) Sieć kanalizacji deszczowej w zakresie odwodnienia projektowanego parkingu,terenów utwardzonych cmentarza z możliwością odprowadzenia wód z pod kratek poboru wody. Należy przewidzieć odbiór wód opadowych z etapu II i III.
d) Zasilanie energetyczne z rezerwą dla etapu II i III. Dwa pomiary dla cmentarza i parkingu. Oświetlenie terenu parkowe, w oparciu o uzyskane warunki we własnym zakresie przez wykonawcę.
e) Mobilne nagłośnienie terenu cmentarza.
f) Monitoring terenu cmentarza oraz obiektów kubaturowych z możliwością rozbudowy o etap II i III.
g) Dokonanie niezbędnych uzgodnień projektów dla uzyskania pozwolenia na budowę uzbrojenia oraz przekazanie infrastruktury do użytkowania.
16. Opracowanie projektu technicznego budynku administracyjno-socjalnwgo, budynku gospodarczego z punktem handlowo – usługowym, budynek domu przedpogrzebowego wymaga konsultacji na etapie projektowania.
Powyższą dokumentacje projektowo-kosztorysowa ma być wykonana w ilościach jak niżej:
1) Projekty wykonawcze wszystkich branż - 5 szt.
2) Przedmiar robót wszystkie branże - 5 szt.
3) Kosztorys inwestorski - 3 szt
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wszystkich branż - 3 szt.
5) Preliminarz kosztów wyposażenia: wnętrza, biurowe,warsztat,pojazdy do zimowego i letniego utrzymania ciągów pieszych i pieszo - jezdnych, wózki typu „Melex”do transportu zwłok, wyposażenia sali ceremonii pogrzebowych,wystawiania zwłok, miejsce oględzin zwłok, chłodnie, młoty pneumatyczne, agregat prądotwórczy, samochód dostawczo - osobowy, skrzynie na piasek, pojemniki na odpady /kontenery/, pojazd „hakowy” do wywozu kontenerów oraz „mała” śmieciarka do wywozu odpadów wyselekcjonowanych, winda do spuszczania trumien – 2 szt.
6) Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji inwestycji – 3 szt.
7) Całość opracowania należy dostarczyć również w wersji elektronicznej.
17. Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy przekaże zamawiającemu wypełnioną i parafowaną „Tabelę zbiorcza cen” stanowiącą zał nr 1 do projektu umowy.
II.1.4).Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
71220000 – 6 – usługi projektowania architektonicznego.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Ostateczny termin realizacji zamówienia - 30 września 2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co najmniej dwóch usług projektowych w zakresie zagospodarowania przestrzennego terenu o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:
- osobę z uprawnieniami projektowymi w zakresie architektury;
- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży ogólnobudowlanej – konstrukcyjnej;
- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży sanitarnej;
- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży elektrycznej;
- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży drogowej;
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Zamówienie finansowane z środków własnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia – nie
IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 07.04.2011 pod nr 108867-2011
Z up. PREZYDENTA
Z-ca prezydenta Miasta
Artur Urbański
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-04-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-04-07 08:22:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-04-07 09:26:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-05-13 12:50:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3751 raz(y) |