ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3 w BARTOSZACH k/EŁKU Drukuj informację Zamówienie publiczne: PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3 w BARTOSZACH k/EŁKU

Szczegóły informacji

PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3 w BARTOSZACH k/EŁKU

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 108867-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-19 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-04-19 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2011-04-07 przez Marek Szorc

Treść:

Ełk, dnia 05.04.2011 r.
 
BZP.271.19.2011
 
PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3

w BARTOSZACH k/ELKU

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

 tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

·       Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3  w BARTOSZACH k/ELKU

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego I etapu budowy Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku na działce Nr134 położonej w obrębie geodezyjnym Bartosze gmina Ełk. W ramach realizacji projektu w którym przewiduje się opracowanie planu realizacyjnego z uwzględnieniem uzbrojenia terenu, powierzchni grzebalnych, powierzchni utwardzonych ciągów pieszych i pieszo-jezdnych wewnętrznych, parkingowych oraz domu przedpogrzebowego, budynku administracyjnego, budynków gospodarczych, ogrodzenia cmentarza, urządzenie terenu i małej architektury, monitoring, nagłośnienie.

 

Projekt należy opracować w oparciu o miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego   terenu położonego w obrębie Bartosze, obejmującego działkę o nr ewidencyjnym 134 zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Ełku Nr II/ 21 /2010 z dnia 3.12.2010 r., koncepcje programowo -            przestrzenną Cmentarza Komunalnego w Bartoszach k/Ełku opracowaną przez Pracownie Projektową „URBI” z siedzibą w Ełku przy ulicy Moniuszki 3/7 oraz koncepcje odwodnienia cmentarza, opracowaną przez Zakład Usług Projektowo-Technicznych „PROJMEL” Suwałki,                ul. Generała Puławskiego 60/21. Zachowanie zasad pochówku osób zmarłych określone przepisami Ustawy z dnia 31 stycznia 1959r.o cmentarzach i chowaniu zmarłych /Dz. U. Nr.23 z 2000r. . Poz. 295– jednolity tekst z późniejszymi zmianami oraz przepisy wykonawcze/. Należy uwzględnić obowiązujące normy w zakresie wykonawstwa robót - „Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych”.

 
Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy

1.      Wykonanie mapy do celów projektowania.

2.      Wykonanie badań geologicznych i hydrogeologicznych – w wymaganych przepisami zakresie.

3.      Projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem niezbędnych uzgodnień projektu i uzyskanie pozwolenie na budowę.

4.      Budynek administracyjno – socjalny ogrzewany.

5.      Budynek gospodarczy z punktem handlowo-usługowym ogrzewany.

6.      Budynek gospodarczo-garażowy z zapleczem

7.      Budynek domu przedpogrzebowego ogrzewany z aranżacją wnętrz, nagłośnieniem wewnętrznym i zewnętrznym, salą ceremonii pogrzebowych, salami wystawiania zwłok, pomieszczeniem oględzin zwłok, klimatyzacją.

8.      Aranżacja – wystrój ściany głównej sali ceremonii pogrzebowych oraz salach wystawienia zwłok w domu ceremonii pogrzebowych. (Aranżacja – wystrój wymaga konsultacji z zamawiającym na etapie projektowania).

9.      Ogrodzenie cmentarza stałe ażurowe stalowe na słupkach murowanych, od strony nasypu kolejowego ażurowe stalowe na słupkach stalowych. I etap oddzielić od pozostałego zakresu ogrodzeniem z siatki na słupkach stalowych.

10. Powierzchnie grzebalne z oznakowaniem sektorów, rzędów i grobów.

11. Kolumbaria.

12. Ciągi piesze i pieszo-jezdne w tym dojście do grobów z kostki betonowej z utwardzeniem miejsc pod kontenery na odpady, parking.

13. Urządzenie i ukształtowanie terenu.

14. Zieleń i mała architektura.

15. Uzbrojenie terenu:

a)      Sieć wodociągowa dla zapewnienia zasilania projektowanych obiektów,zasilania pod względem przeciwpożarowym oraz cmentarne punkty poboru wody. Sieć wodociągowa musi zabezpieczyć możliwość zasilania obiektów i punktów poboru wody dla etapu                  II i III. Wcinka na warunkach właściciela sieci. Warunki podłączenia uzyskuje wykonawca.

b)      Sieć kanalizacyjna dla projektowanych obiektów z możliwością odbioru ścieków                    z obiektów zlokalizowanych w etapie II i III. Warunki podłączenia uzyskuje wykonawca.

c)      Sieć kanalizacji deszczowej w zakresie odwodnienia projektowanego parkingu,terenów utwardzonych cmentarza z możliwością odprowadzenia wód z pod kratek poboru wody. Należy przewidzieć odbiór wód opadowych z etapu II i III.

d)     Zasilanie energetyczne z rezerwą dla etapu II i III. Dwa pomiary dla cmentarza                           i parkingu. Oświetlenie terenu parkowe, w oparciu o uzyskane warunki we własnym zakresie przez wykonawcę.

e)      Mobilne nagłośnienie terenu cmentarza.

f)       Monitoring terenu cmentarza oraz obiektów kubaturowych z możliwością rozbudowy                o etap II i III.  

g)      Dokonanie niezbędnych uzgodnień projektów dla uzyskania pozwolenia na budowę uzbrojenia oraz przekazanie infrastruktury do użytkowania.

16. Opracowanie projektu technicznego budynku administracyjno-socjalnwgo, budynku gospodarczego z punktem handlowo – usługowym, budynek domu przedpogrzebowego wymaga konsultacji na etapie projektowania.

 

Powyższą dokumentacje projektowo-kosztorysowa ma być wykonana w ilościach jak niżej:

1)       Projekty wykonawcze wszystkich branż   -   5 szt.

2)       Przedmiar robót wszystkie branże             -   5 szt.

3)       Kosztorys inwestorski                               -   3 szt

4)       Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wszystkich branż   -   3 szt.

5)       Preliminarz kosztów wyposażenia: wnętrza, biurowe,warsztat,pojazdy do zimowego                     i letniego utrzymania ciągów pieszych i pieszo - jezdnych, wózki typu „Melex”do transportu zwłok, wyposażenia sali ceremonii pogrzebowych,wystawiania zwłok, miejsce oględzin zwłok, chłodnie, młoty pneumatyczne, agregat prądotwórczy, samochód dostawczo - osobowy, skrzynie na piasek, pojemniki na odpady /kontenery/, pojazd „hakowy” do wywozu kontenerów oraz „mała” śmieciarka do wywozu odpadów wyselekcjonowanych, winda do spuszczania trumien – 2 szt.

6)       Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji inwestycji – 3 szt.

7)       Całość opracowania należy dostarczyć również w wersji elektronicznej.

17. Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy przekaże zamawiającemu wypełnioną i parafowaną „Tabelę zbiorcza cen” stanowiącą zał nr 1 do projektu umowy.

II.1.4).Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień

71220000 – 6 – usługi projektowania architektonicznego.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia -    30 września 2011 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co najmniej dwóch usług projektowych w zakresie zagospodarowania przestrzennego terenu                 o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 

Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:

- osobę z uprawnieniami projektowymi w zakresie architektury;

- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży ogólnobudowlanej – konstrukcyjnej;

- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży sanitarnej;

- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży elektrycznej;

- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży drogowej;

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 
1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,          u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Zamówienie finansowane z środków własnych.
 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia – nie

IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 07.04.2011 pod nr 108867-2011                                             

 
                                                           05.04 .2011r.
 

 Z up. PREZYDENTA

Z-ca prezydenta Miasta

Artur Urbański

 
               

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-07 08:22:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-07 09:26:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-13 12:50:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3751 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony