ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przygotowanie i realizacja bloku szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przygotowanie i realizacja bloku szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Szczegóły informacji

Przygotowanie i realizacja bloku szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 101343-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-08 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-04-08 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2011-03-30 przez Marek Szorc, Sebastian Szabroński

Treść:

Ełk, dnia 28.02.2011 r.

 

BZP.271.14.2011

 

Przygotowanie i realizacja bloku szkoleń dla pracowników samorządowych

Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i realizacja bloku szkoleń dla pracowników samorządowych

Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy do 30.09.2011 r.

  2. Wykonawca przeprowadzi następujące szkolenia:

    1. Budżet dla JST: zasady gospodarki finansowej w oparciu o ustawę o finansach publicznych, ustawę o rachunkowości, klasyfikacji budżetowej, ewidencja operacji gospodarczych, inwentaryzacja, ustalanie wyniku finansowego, sprawozdawczość budżetowa, sporządzanie sprawozdań finansowych, budżet zadaniowy (w tym opracowanie wraz z uczestnikami zarysu projektu budżetu zadaniowego dla UM Ełk) - dla 1 grupy max 10-osobowej (szkolenie trzydniowe),

    2. Praktyczne aspekty podatkowe dla JST: podatki lokalne, windykacja, podatek od nieruchomości i środków transportu, czynności podlegające opodatkowaniu, podatek naliczony, deklaracje, informacje podsumowujące - dla 1 grupy max 10-osobowej (szkolenie dwudniowe),

    3. Praktyczne aspekty podatku VAT dla JST - dla 1 grupy max 10-osobowej (szkolenie jednodniowe),

    4. Zarządzanie ryzykiem w JTS (w tym audyt i kontrola) – dla 3 grup max 10-osobowych każda (szkolenie dwudniowe),

    5. Autoprezentacja - dla 1 grupy max 10-osobowej (szkolenie jednodniowe),

    6. Public Relations w administracji - dla 1 grupy max 10-osobowej (szkolenie jednodniowe),

    7. Zarządzanie projektem unijnym - dla 1 grupy max 10-osobowej (szkolenie dwudniowe),

    8. Logika projektowa - dla 1 grupy max 10-osobowej (szkolenie jednodniowe),

    9. Zarządzanie sobą w czasie - dla 2 grup max 15-osobowych każda (szkolenie jednodniowe),

    10. Protokół dyplomatyczny - dla 1 grupy max 15-osobowej (szkolenie jednodniowe),

    11. Arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu (szkolenie komputerowe) - dla 5 grup max 10-osobowych każda (szkolenie dwudniowe),

    12. Prezentacje w powerpoint (szkolenie komputerowe) – dla 2 grupy max 10-osobowej (szkolenie dwudniowe),

    13. Zarządzanie mieniem komunalnym - dla 1 grupy max 10-osobowa (szkolenie jednodniowe),

    14. Zarządzanie usługami oświatowymi - dla 1 grupy max 10-osobowa (szkolenie jednodniowe),

    15. Prawo zamówień publicznych (w tym zamówienia do 14 tys. zł, naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie realizacji zamówień publicznych) - dla 4 grup max 15-osobowych każda (szkolenie dwudniowe),

    16. Kodeks postępowania administracyjnego (w tym decyzje administracyjne uwzględniające specyfikę wydziałów UM Ełk, skargi i wnioski, akty prawa miejscowego) - dla 4 grup max 15-osobowa (szkolenie dwudniowe),

    17. Kontrola i monitoring realizacji zadań publicznych przez podmioty określone w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z dnia 24 kwietnia 2003 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 z póź. zm.) - dla 1 grupy max 10-osobowej (szkolenie jednodniowe).

  3. Równolegle mogą się odbywać zajęcia maksymalnie dla 1 grupy. Zajęcia muszą odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–15:30.

  4. Dokładne godziny ustalone zostaną w porozumieniu z Urzędem Miasta Ełku. Miejsce do zajęć udostępni na swój koszt Urząd Miasta Ełku (w przypadku szkolenia komputerowego udostępni salę komputerową na 10 stanowisk komputerowych).

  5. Jeden dzień szkoleniowy stanowi 8 h lekcyjnych, z czego 1 h lekcyjna = 45 minut. W sumie 53 dni szkoleniowe, 424 godziny szkoleniowe.

  6. Szkolenia będą przebiegały w formie warsztatowej. Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dostarczyć szczegółowy harmonogram szkoleń tydzień po podpisaniu umowy. Harmonogram szkoleń będzie ustalany przy współudziale Zamawiającego.

  7. Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt.

  8. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania materiałów szkoleniowych w wersji papierowej na koszt własny dla każdego uczestnika szkolenia, które zostaną przekazane uczestnikom na początku każdego szkolenia oraz dostarczenia tych materiałów na każde szkolenie. Materiały zostaną opatrzone informacją o współfinansowaniu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz powinny być oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotypem Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zasady oznaczenia materiałów znajdują się na stronie: http://www.funduszestrukturalne.gov.pl/NSS/programy/krajowe/pokl/Promocja+EFS/

  1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wszystkie przygotowane do szkoleń materiały szkoleniowe w formie elektronicznej na płycie CD do 2 dni po zakończonym szkoleniu.

  2. Wykonawca zobowiązuje się do wydania certyfikatów dla każdego uczestnika na zakończenie każdego szkolenia. Wzór certyfikatu zostanie uzgodniony z Zamawiającym i powinien zostać opatrzony informacją o współfinansowaniu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz powinien być oznaczony logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotypem Europejskiego Funduszu Społecznego. Koszt zaprojektowania, wypełnienia, wydruku i dostarczenia certyfikatu na szkolenie leży po stronie Wykonawcy.

  3. W sytuacji, gdy wskazany szkoleniowiec nie będzie mógł się stawić na miejsce w ustalonym dniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia szkoleniowca posiadającego odpowiednie równoważne kwalifikacje do przeprowadzenia szkolenia.

  4. Wskazówki metodyczne:

  1. Proces dydaktyczny powinien uwzględniać specyfikę pracy w JST.

  2. W trakcie kształcenia słuchaczy należy wykorzystywać pełną gamę dostępnych, właściwie dobranych, nowoczesnych materiałów i środków dydaktycznych.

  3. Kształcenie słuchaczy powinno uwzględniać najnowsze osiągnięcia metodyki prowadzenia warsztatów.

  1. W przypadku przeprowadzenia przez szkoleniowca usługi niezgodnie z programem szkolenia i harmonogramem godzinowym, jak również w przypadku negatywnych opinii uzyskanych podczas badania ewaluacyjnego Zamawiający ma prawo żądać zmiany szkoleniowca.

  2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością.

  3. Wykonawca zobowiązuje się przygotować, wydrukować wg danych przekazanych przez Zamawiającego oraz dostarczyć na miejsce szkolenia listę obecności uczestników szkolenia, a także kontrolować poświadczenie udziału w szkoleniu przez uczestników szkolenia. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania listy obecności uczestników szkolenia Zamawiającemu.

  4. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie po szkoleniach testu wiedzy i umiejętności i przekazanie ich wyników w wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu. Przygotowaniem testu zajmie się Zamawiający.

  5. Podpisanie umowy odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

  6. Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w sytuacji:

    1. Nie będzie możliwa rekrutacja odpowiedniej liczby urzędników z UM Ełk na poszczególne szkolenia.

II.1.4).Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień

80500000-9Usługi szkoleniowe

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Ostateczny termin realizacji zamówienia - 30 wrzesień 2011 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co najmniej jednego szkolenia o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto, w ramach którego realizowane było chociaż jedno szkolenie będące przedmiotem zamówienia.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia w tym:

  1. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu budżetu jednostek samorządu terytorialnego

  2. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie zakresu podatków jednostek samorządu terytorialnego,

  3. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu zarządzania ryzykiem jednostek samorządu terytorialnego,

  4. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu autoprezentacji,

  5. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu Public Relations

  6. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu zarządzania projektem unijnym,

  7. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu logiki projektowej,

  8. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu „ zarządzanie sobą w czasie”,

  9. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu protokołu dyplomatycznego,

  10. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu obsługi komputerowych pakietów biurowych,

  11. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu zarządzania mieniem komunalnym,

  12. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu zarządzania usługami oświatowymi,

  13. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu zamówień publicznych,

  14. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu postępowania administracyjnego,

  15. osobę o wykształceniu wyższym, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji szkoleń i przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie z zakresu kontroli i monitoringu realizacji zadań publicznych przez podmioty określone w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z dnia 24 kwietnia 2003 r.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

 

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

 

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w sytuacji gdy:

a) nie będzie możliwa rekrutacja odpowiedniej liczby urzędników z UM Ełk na poszczególne szkolenia.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pt. "NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi" realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia – tak.

IV.4.18 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 30.03.2011 pod nr 101343-2011.

28 . 03 .2011r.

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

 Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc, Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-30 11:13:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-30 11:32:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-12 07:44:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3401 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony