Zamówienia publiczne archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przygotowanie i realizacja szkoleń językowych dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przygotowanie i realizacja szkoleń językowych dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi”Szczegóły informacji
Przygotowanie i realizacja szkoleń językowych dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE
Nr UZP: 29999 - 2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-02-07 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-02-07 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
Ogłoszono dnia: 2011-01-26 przez Marek Szorc
Treść:
Ełk, dnia 26.01.2011 r.
Przygotowanie i realizacja szkoleń językowych dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja szkoleń językowych dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Ełku w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi”
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy do 30.09. 2011 r.
2) Wykonawca przeprowadzi zajęcia dla 114 pracowników samorządowych.
3) Wykonawca przeprowadzi zajęcia w 10 grupach z języka angielskiego, 2 grupach z języka niemieckiego (w tym 1 poziom podstawowy, 1 poziom średnio zaawansowany) 1 grupie z języka rosyjskiego (poziom średniozaawansowany), 1 grupie z języka migowego (poziom podstawowy).
4) Wykonawca przeprowadzi wstępną ocenę poziomu słuchaczy z języka angielskiego w ciągu 5 dni od podpisania umowy (testy kwalifikacyjne on-line umieszczone i zarządzane będą na stronie www Wykonawcy) w ten sposób, że liczba grup nie przekroczy 10.
5) Równolegle mogą się odbywać zajęcia maksymalnie dla 2 grup. Zajęcia muszą odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–10:00 oraz 14:00–15:30,
tj. w godzinach pracy Urzędu Miasta Ełku.
6) Dokładne godziny ustalone zostaną w porozumieniu z Urzędem Miasta Ełku. Miejsce do zajęć udostępni na swój koszt Urząd Miasta Ełku.
7) Zajęcia dla jednej grupy będą się odbywały raz w tygodniu (z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej) przez jedną godzinę, jeden cykl to 24 godziny lekcyjne.
10)Wykonawca zobowiązany jest do opracowania ramowego programu nauczania języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego oraz migowego uwzględniając specyfikę pracy urzędnika samorządowego.
11)Wykonawca zapewni pełne zabezpieczenie na każdorazowe zajęcia dla wszystkich uczestników tj. książki, ćwiczenia lub materiały pomocnicze (ćwiczenia oraz kserokopie materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia przechodzą na własność uczestnika kursu).
12)Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowych programów zajęć, ich harmonogramu i przedstawienie do akceptacji Urzędu Miasta Ełku przed rozpoczęciem kursu.
13)Wykonawca opracuje i przedstawi do 10 dnia każdego miesiąca raporty z obecności zgodnie z wytycznymi realizacji projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
14)W przypadku absencji lektora prowadzącego daną grupę Wykonawca skieruję innego lektora o kwalifikacjach równoważnych.
15)Kserokopię materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia wykonywane będą przez Wykonawcę
16)Dojazd lektora na zajęcia we własnym zakresie i na własny koszt.
17)Faktury opłacane będą miesięcznie po dostarczeniu faktury do dziesiątego dnia każdego miesiąca.
18)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika lekcyjnego, który przedstawia na żądanie do wglądu przedstawicielowi Zamawiającego. Dziennik będzie stanowił podstawę do rozliczenia godzin szkolenia oraz kontroli frekwencji uczestników kursu.
1) Proces dydaktyczny powinien zapewnić słuchaczom wymierne efekty w postaci znajomości języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego w czterech obowiązujących sprawnościach - w zakresie czytania, pisania, mówienia, słuchu.
2) W trakcie kształcenia słuchaczy należy wykorzystywać pełną gamę dostępnych, właściwie dobranych, nowoczesnych materiałów i środków dydaktycznych.
3) Kształcenie słuchaczy powinno uwzględniać najnowsze osiągnięcia metodyki nauczania języków obcych.
4) Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu powinno być realizowane poprzez słuchanie nagrań tekstów podręcznikowych, radiowych i telewizyjnych. Po ich wysłuchaniu należy przeprowadzać ćwiczenia sprawdzające prawidłowe zrozumienie i zapamiętywanie przekazanych informacji. Ważną rolę wśród materiałów audiowizualnych powinny odgrywać nagrania programów informacyjnych związanych z tematyką samorządową. Rozwijanie sprawności mówienia powinno być realizowane w formie zajęć konwersacyjnych. Konwersacje należy przeprowadzać w oparciu o wcześniej poznane materiały audio-wizualne lub przeczytane teksty.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny słownik zamówień
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym:
- min. magistra filologii języka angielskiego
- min. magistra filologii języka niemieckiego
- min. magistra filologii języka rosyjskiego
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -Tak
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pt. "NOVUS – program rozwoju administracji
samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi" realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1
Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.19 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 26.01.2011 pod nr 29999-2011
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-01-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-26 14:30:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-26 15:07:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-02-16 10:05:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2952 raz(y) |