Zamówienia publiczne archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie projektu: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie projektu: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”Szczegóły informacji
Wykonanie projektu: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE
Nr UZP: 9574 - 2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-01-31 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-01-31 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
Ogłoszono dnia: 2011-01-20 przez Marek Szorc
Treść:
Nr sprawy: BZP.271.03.2011
Wykonanie projektu: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu „Zastosowania odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”. Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ
Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1.Przedstawienie do akceptacji dwóch koncepcji projektowych rozwiązań konstrukcyjnych i architektonicznych rozmieszczenia i zamontowania paneli fotowoltaicznych i kolektorów solarnych nad parkingiem (konstrukcja płaska wolno stojąca lub typu żagiel), terenu zieleni wokół basenu od strony wschodniej i południowej (konstrukcja płaska, wolno stojąca lub typu żagiel) w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy.
2.Przedstawienie do akceptacji dwóch koncepcji projektowych oraz rozwiązań konstrukcyjnych, architektonicznych i materiałowych instalacji paneli fotowoltaicznych (konstrukcja półprzepuszczalnego zadaszenia części tarasu przyległego – układ części nośnej przyległy do ściany basenu pochylony pod kątem ~30o - 60o) do strony południowej basenu. ściana i zadaszenie (instalacja PV) winny uwzględniać kontynuacje funkcji basenu i perspektywiczne wykorzystanie na cele rekreacyjno – kulturalne. W koncepcji projektowej należy uwzględnić funkcjonalność, warunki nasłonecznienia niecki basenowej oraz warunki klimatyczno techniczne eksploatacji instalacji w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy.
3. Projekt modernizacji układu zasilania Parku Wodnego z wykorzystaniem kolektorów słonecznych:
a) Projekt konstrukcji dla zespołu kolektorów i paneli fotowoltaicznych – siłownia solarna (dopuszcza się montaż paneli PV na południowe ścianie budynku basenu i tarasie).
b) Projekt zespołu kolektorów solarnych na potrzeby ogrzewania wody basenowej, co i cwu.
c) Projekt sieci przyłączeniowej instalacji solarnych z instalacjami technicznymi w budynku
d) Projekt układu sieci wewnętrznej w zakresie przygotowania podłączenia nowo
projektowanej OŹE z istniejącą siecią wewnętrzna.
e) Projekt węzła cieplnego w zakresie przygotowania ciepłej wody prysznicowej, basenowej,
f) Projekt modernizacji węzła c. w. u. W zakresie uzyskania optymalnej i stałej temperatury
wody prysznicowej (370 C + 10 C).
g) Projekt modernizacji węzła zasilającego z sieci zewnętrznej miejskiej i uzgodnienia z
4.Projekt układu wentylacyjno – klimatyzacyjnego: podniesienie sprawności
energetycznego układu min 85% hali basenowej.
5.Projekt układu wentylacyjno – klimatyzacyjnego pozostałych pomieszczeń technicznych
i biurowych w Parku Wodnym - podniesienie sprawności układu do 75%
6.Projekt elektrowni solarnej o mocy 50 kW i projekt podłączenia do istniejącego układu
zasilania Parku Wodnego w Ełku:
a) Zastosowanie układów oszczędzających pobór energii elektrycznej:
-oświetlenie energooszczędne, falowniki układu kompensacji mocy biernej itp.
b) Projekt podłączenia układu instalacji elektrowni solarnej do sieci zewnętrznej
- uzyskanie certyfikatu „zielonej energii” i bilansowanie produkowanej i oddawanej energii
7.Projekt instalacji odzysku ciepła z ciepłych ścieków basenowych.
8. Projekt układu elektrycznego w zakresie prac modernizacyjnych.
9Projekt systemu sterowania i regulacji urządzeń technologicznych AKPiA.
10. Projekt systemu wizualizacji, zdalnego nadzoru i oceny parametrów technicznych,
11. Projekt przyłączy wodno-kanalizacyjnych i energetycznych do modernizowanych układów
12..Projekt prac remontowych i naprawczych powstałych w wyniku potrzeb
projektu modernizacji układu energetycznego basenu.
13.Projekt zagospodarowania terenu basenu wokół planowanych modernizowanych obiektów
technicznych - w tym projekt zieleni.
Wykonanie wszelkich uzgodnień i prac związanych z uzyskaniem wszystkich zgód
i uzgodnień z organami administracyjnymi i dostawcami nośników ciepła i energii.
Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji zamówienia, jak i po zakończeniu
inwestycji w okresie gwarancji-36 miesięcy od daty odbioru końcowego zrealizowanej
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, jak również przygotowanie dokumentacji przetargowej w zakresie opisu przedmiotu zamówienia niezbędnym do przeprowadzenia procedury przetargowej w celu wyłowienia Wykonawcy prac budowlano -montażowych oraz pozwolenia na budowę w terminie 60dni od daty przekazanej dokumentacji projektowej Zamawiającemu.
B. Zakres dokumentacji projektowej i wymagania, jakie powinna spełniać dokumentacja projektowa oraz realizacja robót.
1.Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
a) sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia;
b) wykonanie badań geotechnicznych pod projektowane obiekty;
c) uzyskanie stosownych uzgodnień oraz warunków przyłączenia projektowanych sieci;
d) opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż uwzględniającej wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202 poz. 2072),, dokumentacja opracowana w formie planów, rysunków, opisów i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, lokalizację elementów przedsięwzięcia, uwarunkowania wykonania przedsięwzięcia;
e) opracowanie w układzie kosztorysowym, przedmiarów robót dla wszystkich branż;kosztorysy inwestorskie ze zbiorczym zestawieniem kosztów
f) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania Robót Budowlanych dla wszystkich branż;
g) przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, odpowiednich decyzji i pozwoleń w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody realizacji inwestycji, decyzję lokalizacyjną)
2.Forma i zakres dokumentacji projektowej musi spełniać wymogi wszystkich przepisów w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
- Na podstawie opracowanego projektu Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszystkie wymagane prawem pozwolenia i uzgodnienia właściwych organów.
- Dokumentację projektową należy opracować w podziale na projekt budowlany oraz projekt wykonawczy. Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy muszą zawierać wszystkie branże, jakie będą wynikać z zakresu projektu.
Przewiduje się następujące branże:
d) sieci wodno-kanalizacyjne,
5. Zamawiający zaleca wykonanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem maksymalnych kosztów wykonania inwestycji w wysokości nie przekraczającej kwoty 3 900tys. PLN brutto.
6. Zamawiający wymaga , aby Projektant w opracowanej dokumentacji określił właściwości
materiałów, zastosowanych urządzeń za pomocą cech technicznych, przy przestrzeganiu
Polskich Norm przenoszących europejskie normy(bez podania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp.
7 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące ilości egzemplarzy projektów:
a) projekt budowlany (wersja papierowa) – 6 egz.
b) projekt wykonawczy (wersja papierowa) – 4 egz.
c) pozostałe elementy dokumentacji projektowej (badania geotechniczne, opinie, uzgodnienia itp.) – 2 egz. w wersji papierowej.
8. Należy dostarczyć wszystkie elementy dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej na płycie CD, DVD lub pamięci przenośnej w formacie plików PDF i DWG (AutoCad) lub kompatybilnym. Poza tym Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji i opinii.
9. Przed sporządzeniem oferty przez Wykonawcę zaleca się:
1) dokonanie wizji lokalnej
2) zdobycia wszelkich informacji , które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. Nr 7 do SIWZ Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU).
D. Cena ofertowa zaproponowana przez Wykonawców jest ceną ryczałtową, w cenie projektu należy ująć koszty nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji jak i również w okresie gwarancyjnym-36 miesięcy po zakończeniu i odbiorze inwestycji. Inwestycja wg opracowanej dokumentacji realizowana będzie do listopada 2011 r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Ostateczny termin realizacji zamówienia - 30 kwietnia 2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN (trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
– w pieniądzu
– w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
– w gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.
Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy
NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538
Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 zadania, polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub przebudowy instalacji c.o. ,c.w.u. i elektrycznej związanej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z zastosowaniem między innymi ogniw fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych, o wartości min. 25.000,00 zł (brutto).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym:
- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży: ogólnobudowlanej- konstrukcyjnej,
- osobę z uprawnieniami projektowymi w branży elektrycznej
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:
a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
d)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Zał. Nr 3 do SIWZ).
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2. Wypełniony i parafowany załącznik Nr 1 do umowy (wycena prac projektowych)
3.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w przypadku:
-zastosowania rozwiązań zamiennych wprowadzonych w trakcie opracowania dokumentacji na wniosek Zamawiającego
2. Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku:
- wydłużonego terminu postępowania przetargowego,
- zastosowania rozwiązań zamiennych wprowadzonych w trakcie opracowania dokumentacji na wniosek Zamawiającego
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -Tak
Inwestycja będzie finansowana ze środków własnych i Europejskiego Funduszu Rozwoje Regionalnego, Osi Priorytetowej 6 -”Środowisko Przyrodnicze”, Działanie 6.2- Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia I Mazury na lata 2007-2013
IV.4.19 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 20.01.2011 pod nr 9574-2011
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-01-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-20 10:45:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-20 11:34:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-02-25 14:28:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3547 raz(y) |