ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku – 2014r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku – 2014r.

Szczegóły informacji

Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku – 2014r.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 46494 - 2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-02-19 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-02-19 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4

Ogłoszono dnia: 2014-02-10 przez Marek Szorc

Treść:

 
Ełk, dnia 10.02.2014r.
O-ZP.271.08.2014

Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2014r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Ełku - 2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicach gminnych na terenie miasta Ełku - 2014 r. tj. a). Dostawa i montaż nowych znaków (wraz z urządzeniami mocującymi) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. * b). Mycie oznakowania pionowego. c) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: 1. Znaki. - Dostawa z montażem znaków trójkątnych 750 mm - 34 szt. - Dostawa z montażem znaków kwadratowych 600x600 mm - 40 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x750 mm - 40 szt. - Dostawa z montażem znaków okrągłych o śr. 600 mm - 40 szt. - Dostawa z montażem znaków prostokątnych 600x900 mm - 20 szt. - Dostawa z montażem tabliczek do znaków - 50 szt. - Dostawa z montażem zapory drogowej pojedynczej U-20a - 5 szt. - Dostawa z montażem tablicy prowadzącej szerokiej U-3c, U-3d - 5 szt. - Dostawa z montażem znaków F-6 (wielkość duże, folia odblaskowa II generacji z nadrukiem solwentowym) - 10 szt. 2) Dostawa z montażem lustra drogowego okrągłego (antyroszeniowego) Ø 800 - 4 szt. 3) Dostawa z montażem pylonów U-5a (oklejone folią III generacji) - 6 szt. 4) Dostawa z montażem słupków blokujących U-12c z polietylenu o wymiarach min. 900x1200, białe z paskami odblaskowymi w kolorze czerwonym lub zielone z białymi paskami odblaskowymi - 10 szt 5) Dostawa z montażem ozdobnych słupków łańcuchowych ( żeliwne, czarne, wys. min 80 cm z ozdobnym łańcuchem dł. 1,50 m, czarnym) - 20 szt. 6) Dostawa z montażem gumowych progów zwalniających o wymiarach 6000x500x50mm - 2 szt. 7) Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo,bez szwu ( śr.60 mm,ścianka 3,6mm) dł. 3,60 m - 60 szt. 8) Dostawa z montażem słupków stalowych ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 4,40 m - 50 szt. 9) Dostawa z montażem stalowych słupków wspornikowych zagiętych pod kątem prostym,ocynkowanych ogniowo, bez szwu (śr. 60 mm, ścianka 3,6mm ) dł. 5,20 m - 5 szt. 10) Dostawa z montażem ogrodzenia U-12 z elementów stalowych ocynkowanych do wygrodzenia pasów ruchu z profili zamkniętych o wymiarach 0,9mx1,00m ze słupkami stalowymi ocynkowanymi z kotwami w grunt (50x40mm), całość pomalowana farbą trójwarstwową: grunt reaktywny oparty na żywicy poliwinylowo- butyranowej, podkład etoksydowo-poliamidowy, farba nawierzchniowa poliuretanowa (utwardzana alifatycznym izocyjanianem) w kolorze czarnym - 20 szt. 11) Dostawa z montażem ogrodzenia U-12 z elementów stalowych ocynkowanych do wygrodzenia pasów ruchu z profili zamkniętych o wymiarach 1,00mx2,00m ze słupkami stalowymi ocynkowanymi z kotwami w grunt (50x40mm) - 40 szt. 12) Dostawa z montażem tabliczek z nazwą ulicy z centralnym mocowaniem na podkładzie ocynkowanym, dwukrotnie wyoblonych, (gr. blachy 1,25mm) malowanych proszkowo (nadruk solwentowy), (Folia II generacji, wzór. wg. Załącznika nr 7) - 50 szt. 13) Dostawa z montażem stojaków na rowery z elementów stalowych ocynkowanych (stojak na 5 rowerów) - 3 szt. 14) Dostawa z montażem barier stalowych U-14a ze słupkiem dwuteowym co 2m - 20 mb 15) Dostawa z montażem słupków rozłącznych do pylonu U-5a - 8 szt. 16) Dostawa z montażem taśmy stalowej do mocowania znaków szer. 12,5mm (rolka min. 25mb) - 6 szt. 17) Dostawa z montażem zapinek do taśmy szer. 12,5mm (paczka min 50szt) - 3 paczki. 18) Mycie znaków od A do D - 1000 szt. 19) Mycie słupków do znaków - 500 szt. 20) Mycie tablic E-1 - 6 szt. * Znaki drogowe powinny być nowe, małe (M) wykonane na podkładzie ocynkowanym z folii odblaskowej II generacji. ( z wyjątkiem F-6 wymienionych w pkt. 1) * Wszystkie znaki powinny być mocowane na uchwyt uniwersalny. * W cenie zawarta jest utylizacja starego oznakowania, montaż i wartość znaku z urządzeniami mocującymi. Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 34.99.22.00-9, 34.99.60.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw polegających na dostarczeniu oznakowania pionowego dróg i, lub innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wraz z ich montażem o wartości min. 80 000,00 zł. brutto każda. Dopuszcza się aby w ramach żądanej wartości dostawy wykonywane było również mycie znaków. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych, - dwie osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostaw polegających na dostarczeniu oznakowania pionowego dróg i, lub innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wraz z ich montażem o wartości min. 80 000,00 zł. brutto każda. Dopuszcza się aby w ramach żądanej wartości dostawy wykonywane było również mycie znaków. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·         III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków własnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
 

Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu 10.02.2014, pod nr 46494 - 2014

 
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
/-/
Artur Urbański
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-02-10 14:45:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-02-10 14:49:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-03-04 11:08:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2824 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony