Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie zieleni w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie placu miejskiego na osiedlu Jeziorna wraz z dojazdem do przychodni lekarskiej” Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie zieleni w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie placu miejskiego na osiedlu Jeziorna wraz z dojazdem do przychodni lekarskiej”Szczegóły informacji
Wykonanie zieleni w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie placu miejskiego na osiedlu Jeziorna wraz z dojazdem do przychodni lekarskiej”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 22952 - 2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-05 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-05 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2009-02-10 przez Sebastian Szabroński
Treść:
BZP- 341/06/2009
Wykonanie zieleni w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie placu miejskiego na osiedlu Jeziorna wraz z dojazdem do przychodni lekarskiej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Wykonanie zieleni w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie placu miejskiego na osiedlu Jeziorna wraz z dojazdem do przychodni lekarskiej”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest założenie zieleni rekreacyjnej i stworzenie miejsc do odpoczynku przy skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II i ul. M. T. z Kalkuty na os. Jeziorna w Ełku polegające na wykonaniu:
1. przywiezieniu i ręcznym rozrzuceniu ziemi żyznej gr. 10 cm,
2. ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem ręcznym z zastosowaniem trawy opisanej w opisie technicznym,
3. obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi,
4. sadzenie drzew i krzewów wg. załączonej specyfikacji projektowej i tabeli w której zestawiono rośliny i określono ich minimalne parametry wysokości rośliny, w przypadku roślin okrywowych szerokości rośliny, w przypadku form piennych wysokość pnia i formę sprzedaży,
5. pielęgnację trawników dywanowych, drzew i krzewów w okresie do 30.09.2010 roku,
6. wykonanie palisady z półkołków o średnicy 4-6 cm,
7. wysypanie ściółki z kory drzew iglastych,
8. zamontowanie koszy żeliwnych,
W cenie oferty należy uwzględnić wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w kosztorysie ślepym a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym kosztorysie ślepym elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany , kosztorys ślepy (przykładowy). Załączony kosztorys ślepy określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę oraz kosztorys ofertowy. Załączony kosztorys ślepy nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
Gwarancja do dnia 30.09.2010 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin wykonania całości zamówienia: 29 maj 2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej związanej z zakładaniem i pielęgnacją zieleni,
2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 25 000 PLNlub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 25 000 PLN
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.
3.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel do prowadzenia przedmiotowych robót tj. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie z zakresu ogrodnictwa,
3.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności, polegających na wykonaniu trawników dywanowych, rabatów kwiatowych i sadzenia drzew o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty,
4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, których dotyczy zamówienie.
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
• warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
• warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
• warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
• warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
• warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
• wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
• wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
• jest niezgodna z ustawą,
• jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
• jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
• zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
• została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
• zawiera błędy w obliczeniu ceny,
• wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,
• jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.
1.6. Informację o personelu (Zał. Nr 3)przewidzianego do realizacji zamówienia, dyplom potwierdzający uzyskanie wykształcenia w zakresie ogrodnictwa (co najmniej jednej osoby),1.6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.7. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 3.2 (zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót, a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.
1.8.Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 25 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 25 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z
przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty za wyjątkiem pełnomocnictwa które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
2. Inne dokumenty wymagane:
2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.
2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu. 10.02.2009 pod nr 22952 - 2009
PREZYDENT MIASTA
Tomasz Andrukiewicz
Ełk, 18 luty 2009r.
Nr sprawy BZP-341/06/2009
Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: Wykonanie zieleni w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie placu miejskiego na osiedlu Jeziorna wraz z dojazdem do przychodni lekarskiej”
Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.
MIASTA
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sebastian Szabroński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-02-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sebastian Szabroński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-02-10 09:41:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-02-10 11:50:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-03-26 13:26:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3776 raz(y) |