Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Modernizacja głównej płyty boiska i bieżni lekkoatletycznej wraz z trybunami na stadionie miejskim w Ełku przy ulicy Piłsudskiego 29.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Modernizacja głównej płyty boiska i bieżni lekkoatletycznej wraz z trybunami na stadionie miejskim w Ełku przy ulicy Piłsudskiego 29.Szczegóły informacji
Modernizacja głównej płyty boiska i bieżni lekkoatletycznej wraz z trybunami na stadionie miejskim w Ełku przy ulicy Piłsudskiego 29.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 9926-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2009-02-24 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-02-24 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 4 (sekretariat).
Ogłoszono dnia: 2009-01-27 przez Marek Szorc
Treść:
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
|
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
|
45212220-4
45112720-8
45111100-9
45232130-2
45232150-8
45231400-9
45316100-6
|
Wielofunkcyjneobiekty sportowe
Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
Roboty w zakresie burzenia
Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrzneg
|
-
Informacja na temat wadium:Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300 000 PLN (trzysta tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach:
-
w pieniądzu
-
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
w gwarancjach bankowych,
-
gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającegoNR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538
-
warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
-
warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
-
warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
-
warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
-
warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
-
wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
-
wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
-
jest niezgodna z ustawą,
-
jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
-
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
-
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
-
zawiera błędy w obliczeniu ceny,
-
wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,
-
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
Ełk, 12 luty 2009r.
Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Modernizacja głównej płyty boiska i bieżni lekkoatletycznej wraz z trybunami na stadionie miejskim w Ełku przy ulicy Piłsudskiego 29.”
Miasto Ełk działając w trybie art. 12a ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) zamieszcza informację o zmianie ogłoszenia o zamówieniu tj.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1.3) Określenie przedmiotu zamówienia otrzymuje brzmienie
1) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektów sportowo- rekreacyjnych polegająca na wykonaniu następujących zadań:
Zadanie I
- roboty przygotowawcze,
- nawierzchnia płyty głównej boiska do gry w piłkę nożną wykonanej z trawy naturalnej z rolki gr. 2,5 cm przewidzianej dla boisk niepodgrzewanych,
- bieżni sześciotorowej wokół płyty boiska do gry w piłkę nożną, wykonanej z nawierzchni poliuretanowej- gumowej o grubości warstwy 1,4 cm z podbudową z mieszaniny z kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym o grubości 3,5 cm,
- wykonaniu urządzeń lekkoatletycznych z wyposażeniem tj.:
a) skoczni do skoku wzwyż,
b) rzutni do pchnięcia kulą,
c) rzutni do rzutu dyskiem i młotem,
d) rozbiegu i rzutni do rzutu oszczepem,
e) skoczni do skoku o tyczce,
f) skoczni do skoku w dal,
g) odcinka bieżni do biegu z przeszkodami,
h) wyposażenie i urządzenia sportowe
- umocnień części skarpy murami oporowymi żelbetonowymi,
- sieci wód deszczowych w zakresie tj.:
a) odprowadzeniu wód opadowych z ciągu komunikacyjnego przez wypusty drogowe uliczne,
b) odprowadzenie wód deszczowych z boiska sportowego rurami drenarskimi,
- sieci nawadniającej główną płytę boiska podziemnym systemem składającym się z siedmiu sekcji tj.:
a) 4 sekcji z dwoma zraszaczami wynurzanymi,
b) 3 sekcji z jednym zraszaczem wynurzanym,
Zadanie II
- przebudowie trybun od strony wschodniej niezadaszonych z ogrodzeniem stalowym i siedziskami z tworzyw sztucznych,
- budowie trybun częściowo zadaszonych od strony zachodniej z pomieszczeniami użytkowymi pod trybunami, ogrodzeniem stalowym oraz montażem siedzisk,
- ogrodzenia stalowego bieżni wokół płyty boiska do gry w piłkę nożną,
- roboty elektryczne w zakresie:
a) demontaż 4 słupów oświetlenia zewnętrznego
b) budowa złącza kablowego rozdzielczego ZKR
c) budowa linii kablowej kablem YKY 5x25 zasilającej ZKR (zasilanie z istniejącej instalacji zalicznikowej w budynku administracyjnym),
d) budowa linii kablowej kablem YKY 5x25 zasilającej rozdzielnie RT
-
montaż 5 słupów oświetlenia parkowego na fundamentach prefabrykowanych
f) instalacja wnętrzowa pod trybunami zadaszonymi,
Zadanie III
- nawierzchni ciągów pieszych i ciągów pieszo- jezdnych wykonanych z betonu B-25, gr. 12 cm,
- zieleni i posadzenie drzew i krzewów w zakresie,
UWAGA:
1. Inwentaryzację powykonawczą należy wykonać oddzielnie dla poszczególnych zadań.
2. W celu podniesienia ciśnienia wody zamontować zestaw hydroforowy zlokalizowany w pomieszczeniu gospodarczym pod trybunami boiska.
Powyższy zakres oznaczony jest w graficznym załączniku jako I etap realizacji inwestycji podlegającej wycenie w ramach niniejszego postępowania. Pozostały zakres robót, stanowiący II etap realizacji inwestycji objęty będzie odrębnym postępowaniem przetargowym.
W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym kosztorysie ślepym elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, przedmiar robót (przykładowy). Załączony przedmiar robót określają orientacyjnie zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany pod kątem zakresu jakim jest objęty przedmiot zamówienia i przygotować jego wycenę ofertę cenową dla etapu I w oparciu o własną analizę oraz kosztorys ofertowy. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
Gwarancja- 36 miesięcy dla poszczególnych zadań od daty ich odbioru
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków zostaje zmieniony pkt 2.2 i otrzymuje brzmienie:
posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednej roboty o podobnym charakterze, polegających na wykonaniu boiska sportowego z nawierzchnią z trawy naturalnej z sieciami nawadniającymi. Wykonawca musi również wykazać doświadczenie w realizacji obiektu kubaturowego o konstrukcji mieszanej tj. wykazać w ostatnich 5 latach (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) realizację co najmniej jednego obiektu kubaturowego o konstrukcji w technologii żelbetowo - stalowej lub podobnej o kubaturze co najmniej 2000 m3.
wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (po przeprowadzonej zmianie) zał. Nr 4, z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót , a także wskazujących ich wartość i termin realizacji.
Wprowadza się następujące dodatkowe wymagane dokumenty które zamawiający zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przy zachowaniu wymogów SIWZ
a) zbiorcze zestawienie kosztów z podziałem na poszczególne zadania (do sporządenia przez wykonawcę)
Dokumenty żądane w celu potwierdzenia spełniania warunków opisanych w SST przez nawierzchnię poliuretanową:
b). certyfikat lub deklaracja zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczną ITB lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny (dokument równoważny misi być wystawiony w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę)
c). atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) dla oferowanej nawierzchni, lub dokument równoważny; (dokument równoważny misi być wystawiony w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę)
d) kartę techniczną oferowanej nawierzchni
e) certyfikat IAAF lub autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej.
5. pkt. XVIII zabezpieczenie należytego wykonania otrzymuje nowe brzmienie
Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana, jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania dla każdego zadania oddzielnie w wysokości 5% wartości robót brutto poszczególnego zadania przedstawionej przez Wykonawcę.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:
-
w pieniądzu,
-
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
w gwarancjach bankowych,
-
gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. Ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Inne formy wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy: weksle z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, ustanowiony zastaw na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, ustanowiony zastaw rejestrowy na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
Zamawiający w związku z modyfikacją SIWZ wydłuża termin składania ofert i wyznacza go na dzień 24. 02. 2009 r. na godz. 09:00, a otwarcie ofert na dzień 24.02.2009r. na godz. 10:00.
ZASTĘPCA PREZYDENTA
MIASTA
Artur Urbański
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-01-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-01-26 15:48:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-01-27 13:57:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-03-17 10:01:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8717 raz(y) |