ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w EłkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w Ełku

Szczegóły informacji

Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w Ełku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 265209-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-24 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-24 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

Ogłoszono dnia: 2012-12-14 przez Sebastian Szabroński

Treść:

Nr sprawy: O-ZP.271.53.2012                                                                                                         Ełk, dnia 14.12.2012 r.

Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w Ełku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Urzędu Miasta w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej 95, oraz oleju napędowego do samochodów służbowych Urzędu Miasta w Ełku. Wspólny Słownik Zamówień : Kod CPV 09132100-4, 09134100-8. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakup dla Urzędu Miasta w Ełku: a) benzyny bezołowiowej 95 -25.200litrów / ok. 8400 litrów rocznie/ b) oleju napędowego - 31.500 litrów / ok.10.500 litrów rocznie/ c) zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia. W przypadku niewykorzystania w/w ilości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych zakupów, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3.Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami: a) Zakupiona benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych/Dz.U. Nr 216 poz.18.25 z póżn.zm./. b) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectwa jakości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na każde żądanie Zamawiającego. c) Wykonawca pokryje wszystkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanej/go benzyny bezołowiowej i oleju napędowego (niezgodności z normami) 4.Wykonawca będzie wystawiał faktury za zakupioną benzynę bezołowiową i olej napędowy na koniec każdego miesiąca z terminem płatności 14 dni. Każdy zakup musi być potwierdzony dokumentem: WZ z datą odbioru, rodzajem paliwa, ilością i ceną jednostkową brutto z dnia zakupu oraz stały opust..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wzór formularza oferty (Zał. nr 1 do SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano wBiuletynie Zamówień Publicznychw dniu 14.12.2012r. pod numerem 265209-2012

ZASTĘPCA PREZYDENTA

MIASTA
/-/

Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-14 08:35:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-14 08:38:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-03 10:12:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2563 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony