Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Projekt przebudowy ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Targowej w Ełku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Projekt przebudowy ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Targowej w Ełku.Szczegóły informacji
Projekt przebudowy ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Targowej w Ełku.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 257574 - 2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-18 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-18 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku
Ogłoszono dnia: 2008-12-08 przez Kamil Pietrulewicz
Treść:
BZP- 341/36/2008
PROJEKT PRZEBUDOWY UL. WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD UL. MICKIEWICZA DO UL. TARGOWEJ W EŁKU.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT PRZEBUDOWY UL. WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD UL. MICKIEWICZA DO UL. TARGOWEJ W EŁKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu przebudowy ulicy Wojska Polskiego w Ełku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Targowej. Projekt należy opracować uwzględniając dwuetapowość realizacji, tj.:
I etap - odcinek od ulicy Targowej do ulicy Kościuszki (włącznie) z przebudową skrzyżowania z sygnalizacją świetlną.
II etap - odcinek od ul. Kościuszki do ulicy Mickiewicza (bez uwzględnienia przebudowy skrzyżowania z ul. Mickiewicza - opracowanej wg odrębnego projektu - w załączeniu Zał. Nr 7).
Projekt przebudowy ulicy Wojska Polskiego obejmuje wykonanie dwujezdniowej ulicy o nawierzchni asfaltowej (KR2) po dwa pasy w każdym kierunku, z pasem rozdzielającym, budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach z ul. Kościuszki, Armii Krajowej, ul. Targowej (opcjonalnie w stosunku do budowy ronda) i Parkowej. Długość projektowanego odcinka wynosi ok. 1200 mb.
W opracowaniu należy uwzględnić przebudowę chodników, parkingów, dowiązanie do ścieżek rowerowych w obszarze projektowania, przebudowę oświetlenia ulicznego i odwodnienie.
W cenie oferty należy uwzględnić również przebudowę istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną przebudową tj. sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej, wszelkich sieci teletechnicznych, telefonicznych, gazociągów oraz sieci energetycznych NN i SN.
W ramach I-go etapu projektowania wykonać należy ekspertyzę konstrukcji mostu na rzece Ełk, stanowiącą podstawę do wykonania projektu przebudowy mostu.
Projekt należy opracować w oparciu o koncepcję przebudowy ulicy Wojska Polskiego załączoną do niniejszej SIWZ (Zał. Nr. 8).
1. Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy:
1.1 Wykonanie mapy do celów projektowych.
1.2 Przygotowanie wniosku wraz z załącznikami do uzyskania decyzji środowiskowej zgodnie z wytycznymi UE oraz z opracowaniem raportu oddziaływania na środowisko dla całości przedsięwzięcia.
1.3 Przygotowanie wniosku wraz z załącznikami do uzyskania decyzji lokalizacyjnej dla całości przedsięwzięcia.
1.4 Projekt budowlano - wykonawczy z uwzględnieniem etapowania realizacji przedsięwzięcia (2 x 6 egz.).
1.5 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (2 egz.).
1.6 Przedmiar robót w układzie SST (2 egz.).
1.7 Kosztorys inwestorski z podziałem na etapowanie inwestycji (3 egz.).
1.8 Zbiorcze zestawienie kosztów wykonania zadania opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich dla każdego etapu odrębnie.
1.9 Przygotowanie wniosku do pozwolenia na budowę wraz z załącznikami.
Projektant zobowiązany jest do uzyskania warunków technicznych niezbędnych do opracowania projektu od zarządcy dróg (tj. Wydziału Mienia Komunalnego UM w Ełku - Referat Drogowy) oraz zarządców poszczególnych sieci budowanych lub przebudowywanych.
2. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wymienionego w ppkt. 1.d) obejmuje następujące elementy:
2.1 Projekt zagospodarowania terenu z uzyskaniem uzgodnień niezbędnych do zatwierdzenia projektu.
2.2 Projekt drogowy uwzględniający lokalne warunki techniczne i terenowo- prawne.
2.3 Projekt konstrukcyjny- przebudowa mostu łącznie z ekspertyzą.
2.4 Projekt oświetlenia jezdni i chodników.
2.5 Projekt sygnalizacji świetlnej (4 skrzyżowania).
2.6 Projekt przebudowy kanalizacji deszczowej.
2.7 Projekt przebudowy infrastruktury kolidującej z projektowaną przebudową (w tym: kanalizacji sanitarnej, sieci teletechnicznych, sieci energetycznych, gazociągu, wodociągu).
2.8 Projekt zieleni oraz elementów małej architektury (ujednolicenie studzienek piwnicznych w chodnikach, tablice informacyjne, słupy ogłoszeniowe, ozdobne zabezpieczenie drzew).
2.9 Projekt oznakowania i organizacji ruchu.
2.10 Projekt orurowania pod sieć telekomunikacyjną wzdłuż ulicy po obu stronach.
Projekty należy opracować w rozbiciu na dwa etapy również w części kosztowej.
Materiały dla Zamawiającego należy sporządzić również w wersji elektronicznej i przekazać w całości na nośniku elektronicznym dostępnym dla oferentów przystępujących do przetargu na realizację robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin wykonania całości zamówienia:
-
I etap do 30.06.2009 r.
-
II etap do 30.11.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia usług projektowych,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:
2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach do projektowania w zakresie następujących branż: drogowej, konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie mostów, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, a także osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do oceny konstrukcji mostów,
2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch projektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia t.j. projektów dróg publicznych w obszarach miejskich z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach o wartości co najmniej 200 000 PLN,
3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
-
warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
-
warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
-
warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
-
wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
-
wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą,
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
-zawiera błędy w obliczeniu ceny,
-wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
-
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1 do SIWZ.
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2 do SIWZ.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
1.5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Zał. Nr 3 do SIWZ z kopiami stosownych uprawnień (wymienionych w pkt. IX ppkt.2.1) i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.
1.5.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób ( przewidzianych do realizacji zamówienia), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.6. Wykaz projektów zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 Zał. Nr 4 do SIWZ.
1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Parafowany projekt umowy i wypełniony i parafowany zał. nr 1 do umowy - Zał. Nr 5 do SIWZ.
2.2. W przypadku korzystania z podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego – Zał. Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 09.12.2008 pod nr. 257574 - 2008.
Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kamil Pietrulewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-12-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamil Pietrulewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-12-08 14:28:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-12-09 14:38:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-01-06 13:39:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5795 raz(y) |