Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Rozwój turystyki aktywnej płaszczyzną polsko - rosyjskiej współpracy Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Rozwój turystyki aktywnej płaszczyzną polsko - rosyjskiej współpracySzczegóły informacji
Wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Rozwój turystyki aktywnej płaszczyzną polsko - rosyjskiej współpracy
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE
Nr UZP: 254828 - 2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-07-30 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-07-30 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,19-300 Ełk
Ogłoszono dnia: 2012-07-17 przez Marek Szorc
Treść:
Nr sprawy: O-ZP.271.31.2012
Wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Rozwój turystyki aktywnej płaszczyzną polsko - rosyjskiej współpracy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Rozwój turystyki aktywnej płaszczyzną polsko - rosyjskiej współpracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Rozwój turystyki aktywnej płaszczyzną polsko - rosyjskiej współpracy. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt należy przeprowadzić zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI CBC) 2007 -2013. Audytor zobowiązany jest zapoznać się z Warunkami Odniesienia dla kontroli wydatków, które stanowią Aneks nr VII Terms of reference for an expenditure verification (wraz z obowiązkowymi załącznikami do wymienionego aneksu) dostępne są pod adresem internetowym: http://www.lt-pl-ru.eu/pl,2. Zakres wymagań i obowiązków w odniesieniu do kontroli wydatków w ramach umowy o dofinansowanie Litwa - Polska - Rosja jest także załącznikiem do umowy z Wykonawcą (tj. załącznik nr 1 do umowy) . Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy wraz z załącznikiem nr 1 tj. aneksem nr VII, o którym mowa powyżej w j. polskim i angielskim. Audyt będzie obejmował wykonanie dwóch okresowych i jednego końcowego raportu finansowego dla działań realizowanych po stronie polskiej oraz dwóch okresowych i jednego końcowego skonsolidowanego raportu finansowego, który łączy poszczególne skonsolidowane raporty, za które odpowiada Beneficjent i Partner dla działań realizowanych zarówno po stronie polskiej jak i rosyjskiej wraz z wydaniem certyfikatu za każdy okres sprawozdawczy. Szczegółowe warunki przeprowadzenia audytu zewnętrznego określa wzór do umowy wraz z załącznikiem nr 1, a który jest załącznikiem do dokumentacji przetargowej. PRZEWIDYWANY OKRES REALIZACJI USŁUGI: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2014 r. Termin zakończenia realizacji usługi może ulec zmianie DODATKOWE INFORMACJE: - Całkowita wartość projektu: 202 477,34 euro. - Planowany okres realizacji projektu: 01.09.2012- 31.08.2014 r. - Planowana ilość raportów z kontroli wydatków: Audyt obejmuje wykonanie dwóch okresowych i jednego końcowego raportu finansowego dla działań realizowanych po stronie polskiej oraz dwóch okresowych i jednego końcowego skonsolidowanego raportu finansowego, który łączy poszczególne skontrolowane raporty, za które odpowiadają Beneficjent i Partner dla działań realizowanych zarówno po stronie polskiej jak i rosyjskiej wraz z wydaniem certyfikatu za każdy okres sprawozdawczy. - Dokumentacja przedmiotu zamówienia sporządzana w języku angielskim. Podpisanie załącznika nr 1tj. Aneksu nr VII Terms of reference for an expenditure verification stanowiącego obowiązkowe Warunki Umowy Zleceniodawcy z Usługodawcą oraz powierzenie Usługodawcy Zlecenia będącego Przedmiotem niniejszego postępowania, uwarunkowane jest podpisaniem Umowy Grantu przez Beneficjenta z Instytucją Zarządzającą..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3, 79.21.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch usług w zakresie audytu zewnętrznego o wartości nie mniejszej niż 18 000,00 PLN brutto (każda). Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - biegłego rewidenta. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy z powodu zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie lub z powodu wydłużonego terminu postępowania przetargowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4 19 - 300 Ełk Pokój nr 114.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4 19 - 300 Ełk Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozwój turystyki aktywnej płaszczyzną polsko - rosyjskiej współpracy został dofinansowany ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja 2007-2013. Projekt został złożony w partnerstwie z Administracją Miasta Oziersk (obwód kaliningradzki).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu17.07.2012
Ełk, 17.07.2012 2012r.
Z up. PREZYDENTA
/-/
Marcin Radziłowicz
URZĄD MIASTA EŁKU
Dotyczy: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: „Rozwój turystyki aktywnej płaszczyzną polsko – rosyjskiej współpracy”
numer sprawy: O-ZP.271.31.2012
Numer ogłoszenia: 160547-2012; data zamieszczenia: 24.07.2012r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 254828 - 2012 data 17.07.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4 19 - 300 Ełk Pokój nr 114 (sekretariat)..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4 19 - 300 Ełk Pokój nr 114 (sekretariat)..
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
/-/
Kamil Buksa
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-07-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-07-17 10:39:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-07-17 10:45:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-08-08 07:39:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2723 raz(y) |