ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przeprowadzenie jednodniowego warsztatu dla 10 pracowników Urzędu Miasta Ełku zaangażowanych w proces wydawania decyzji z obszaru urbanistyki - w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi” realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przeprowadzenie jednodniowego warsztatu dla 10 pracowników Urzędu Miasta Ełku zaangażowanych w proces wydawania decyzji z obszaru urbanistyki - w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi” realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Szczegóły informacji

Przeprowadzenie jednodniowego warsztatu dla 10 pracowników Urzędu Miasta Ełku zaangażowanych w proces wydawania decyzji z obszaru urbanistyki - w ramach Projektu pt. „NOVUS – program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi” realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 23872 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-02-03 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-02-03 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk

Ogłoszono dnia: 2012-01-25 przez Marek Szorc

Treść:

Przeprowadzenie jednodniowego warsztatu dla 10 pracowników Urzędu Miasta Ełku zaangażowanych w proces wydawania decyzji z obszaru urbanistyki - w ramach Projektu pt. NOVUS - program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie jednodniowego warsztatu dla 10 pracowników Urzędu Miasta Ełku zaangażowanych w proces wydawania decyzji z obszaru urbanistyki - w ramach Projektu pt. NOVUS - program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie jednodniowego warsztatu wraz z cateringiem dla 10 pracowników Urzędu Miasta Ełku zaangażowanych w proces wydawania decyzji z obszaru urbanistyki. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest: 1. Wykonawca przeprowadzi warsztat z zakresu wydawania decyzji administracyjnych w UM Ełk: 1) Ustalanie warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w świetle przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, 2) Proces inwestycyjno-budowlany od warunków zabudowy do pozwolenia na użytkowanie (zgodnie z ustawą o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i Prawem budowlanym), 3) Podstawy prawne ustalania lokalizacji inwestycji, miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, warunki zabudowy, procedury administracyjne, spec-ustawy, 4) Planowanie przestrzenne podstawą procesu inwestycyjnego. Przepisy dotychczasowe, ostatnie zmiany przepisów oraz zmiany zapowiadane). 2. Dokładne godziny oraz miejsce warsztatów zostaną ustalone w porozumieniu z Urzędem Miasta Ełku. Miejsce, w którym będą prowadzone zajęcia zapewni Wykonawca. Miejsce szkolenia powinno być na terenie Miasta Ełku. 3. Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej: 1) Sala wykładowa o pojemności nie mniejszej niż 20 osób (min. 50 m2) winna znajdować się w tym samym budynku, co baza restauracyjna. Sala z pełnym wyposażeniem - stół konferencyjny i krzesła, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, flipchart + blok papierowy, flamastry, podłączenie wi-fi i stacjonarne, dostęp do gniazd umożliwiających podłączenie urządzeń elektrycznych. 2) Sala musi posiadać klimatyzację oraz oświetlenie odpowiadające właściwym normom. 4. Jeden dzień szkoleniowy stanowi 8 h lekcyjnych, z czego 1 h lekcyjna = 60 minut. 5. Wykonawca zapewni dla uczestników catering w tym: 1) W dniu szkolenia zostanie zorganizowany ciągły serwis kawowy, w trakcie których zostanie podana: kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche, owoce. 2) Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku owocowego lub napoju oraz deseru, herbaty, kawy. 3) Wyżywienie musi znajdować się w tym samym budynku, co sala wykładowa. 4) Serwis kawowy musi być zorganizowany w tym samym budynku, co szkolenia (najlepiej w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). 6. Szkolenia będą przebiegały w formie warsztatowej. Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dostarczyć szczegółowy harmonogram szkoleń tydzień po podpisaniu umowy. Harmonogram szkoleń będzie ustalany przy współudziale Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni trenerów do przeprowadzenia warsztatów. 8. Trenerzy muszą legitymować się, 1) doświadczeniem zawodowym, z którego wynika, że zajmowali się następującymi zagadnieniami: a) Ustalanie warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w świetle przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, b) Proces inwestycyjno-budowlany od warunków zabudowy do pozwolenia na użytkowanie (zgodnie z ustawą o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i Prawem budowlanym), c) Podstawy prawne ustalania lokalizacji inwestycji, miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, warunki zabudowy, procedury administracyjne, spec-ustawy, 2) przeprowadzeniem, co najmniej 200 godz. szkoleń lub warsztatów dla pracowników administracji publicznej z co najmniej jednego z niżej wymienionych zagadnień: a) Ustalanie warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w świetle przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, b) Proces inwestycyjno-budowlany od warunków zabudowy do pozwolenia na użytkowanie (zgodnie z ustawą o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i Prawem budowlanym), c) Podstawy prawne ustalania lokalizacji inwestycji, miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, warunki zabudowy, procedury administracyjne, spec-ustawy, 9. Wykonawca zobowiązuje się wszelkie pomoce naukowe (rzutnik, laptop, flipchart itp.) zorganizować na własny koszt. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania materiałów szkoleniowych w wersji papierowej na koszt własny dla każdego uczestnika szkolenia, które zostaną przekazane uczestnikom na początku każdego szkolenia oraz dostarczenia tych materiałów na każde szkolenie. Materiały zostaną opatrzone informacją o współfinansowaniu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz powinny być oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotypem Europejskiego Funduszu Społecznego. Zasady oznaczenia materiałów znajdują się na stronie: http://www.funduszestrukturalne.gov.pl/NSS/programy/krajowe/pokl/Promocja+EFS/ 11. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wszystkie przygotowane do szkoleń materiały szkoleniowe w formie elektronicznej na płycie CD do 2 dni po zakończonym szkoleniu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wydania certyfikatów dla każdego uczestnika na zakończenie każdego szkolenia. Wzór certyfikatu zostanie uzgodniony z Zamawiającym i powinien zostać opatrzony informacją o współfinansowaniu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz powinien być oznaczony logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotypem Europejskiego Funduszu Społecznego. Koszt zaprojektowania, wypełnienia, wydruku i dostarczenia certyfikatu na szkolenie leży po stronie Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkoleniowców posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodne z tematyką prowadzonych szkoleń oraz udokumentowane odpowiednimi dla danego szkolenia zaświadczeniami, certyfikatami przedłożonymi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 14. W sytuacji, gdy wskazany szkoleniowiec nie będzie mógł się stawić na miejsce w ustalonym dniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia szkoleniowca posiadającego odpowiednie równoważne kwalifikacje do przeprowadzenia szkolenia. 15. Wskazówki metodyczne: 1) Proces dydaktyczny powinien uwzględniać specyfikę pracy w JST. 2) W trakcie kształcenia słuchaczy należy wykorzystywać pełną gamę dostępnych, właściwie dobranych, nowoczesnych materiałów i środków dydaktycznych. 3) Kształcenie słuchaczy powinno uwzględniać najnowsze osiągnięcia metodyki prowadzenia warsztatów. 16. W przypadku przeprowadzenia przez szkoleniowca usługi niezgodnie z programem szkolenia i harmonogramem godzinowym, jak również w przypadku negatywnych opinii uzyskanych podczas badania ewaluacyjnego Zamawiający ma prawo żądać zmiany szkoleniowca. 17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 18. Wykonawca zobowiązuje się przygotować, wydrukować wg danych przekazanych przez Zamawiającego oraz dostarczyć na miejsce szkolenia listę obecności uczestników szkolenia, a także kontrolować poświadczenie udziału w szkoleniu przez uczestników szkolenia. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania listy obecności uczestników szkolenia Zamawiającemu. 19. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie po szkoleniach testu wiedzy i umiejętności i przekazanie ich wyników w wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu. Przygotowaniem testu zajmie się Zamawiający. 20. Podpisanie umowy odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 21. Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w sytuacji: Nie będzie możliwa rekrutacja odpowiedniej liczby urzędników z UM Ełk na poszczególne szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·           III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),co najmniej jednej usługi szkoleniowej o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
·           III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jednego trenera który w ramach doświadczenia zawodowego zajmował się następującymi zagadnieniami: a) ustalanie warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w świetle przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, b) proces inwestycyjno-budowlany od warunków zabudowy do pozwolenia na użytkowanie (zgodnie z ustawą o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i Prawem budowlanym), c) podstawy prawne ustalania lokalizacji inwestycji, miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, warunki zabudowy, procedury administracyjne, spec-ustawy, - oraz przeprowadził co najmniej 200 godzin (1h = 60minut) szkoleń lub warsztatów dla pracowników administracji publicznej z co najmniej jednego z wyżej wymienionych zagadnień. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta na wykonanie zamówienia. 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w sytuacji wydłużonego okresu postępowania przetargowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pt. NOVUS - program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi realizowanym w ramach poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
 
Ogłoszenie opublikowano w BZP opublikowano w dniu  25.01.2012r. pod nr 23872 - 2012
 
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-25 12:56:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-25 13:08:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-02-16 12:53:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2192 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony