ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej

Szczegóły informacji

Opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Prezydent Miasta Ełku

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: .,l

Termin składania ofert / wniosków: 2011-11-03 15:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-11-04 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Miasta Ełku

Ogłoszono dnia: 2011-10-26 przez Kamila Hołubowicz

Treść:

                                                                                                                                                           Ełk, dnia 25 października 2011 r.
SR. 3034-18/10
  
Zaproszenie do składania oferty na
„Opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej”
  
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty
1. Opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn.: „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców” który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury.
a) Rozmiar tablicy : 90 cm (wysokość) x 70 cm (szerokość),
b) Ilość – 1 szt. (montaż w budynku Urzędu Miasta Ełku),
c) Informacje które powinna zawierać tablica:
  • znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
  • flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
  • herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWODZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;
  • logo Warmii i Mazur;
  • Napis „Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
  • opis projektu tj. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
  • hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”
e) Informacja o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.
d) Tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.
e) Materiał – szkło hartowane,
f) Tablica powinna być umieszczona w środku budynku Urzędu Miasta Ełku
2. Do wykonania tablic powinien być zastosowany trwały materiał. Trwałość tablicy pamiątkowej zastała określona na co najmniej 5 lat.
3. Tablica powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie
www.rpo.warmia.mazury.pl
III. Czas realizacji
do 10 listopada 2011 roku.
IV. Oferta powinna zawierać:
1.    Zakres rzeczowy zadania (podać rodzaj materiału oraz typ zamocowań).
2.    Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat prezydenta) do dnia 3 listopada b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn.: „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”
VI. Sposób oceny ofert.
1.    Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
2.    Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu.
Kamila Hołubowicz, tel. 087 73 26 132, e-mail: k.holubowicz@um.elk.pl.
                                                                                                                 Tomasz Andrukiewicz
                                                                                                                 Prezydent Miasta Ełku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kamila Hołubowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamila Hołubowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-26 13:35:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-26 13:36:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-11-07 14:56:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2751 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony