ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 0,01

Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-30 15:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-10-03 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, pok. 114

Ogłoszono dnia: 2011-09-23 przez A.Miklaszewska

Treść:

Ełk, dn. 22 września 2011 rok 

SR. 3034- 7/10

Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej
 

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 4 pkt 8  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.

I. Zamawiający

Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk

II. Przedmiot oferty

Opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu pn.: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013. 

a) rozmiar tablicy: 200 cm (wysokość) x 250 cm (szerokość),

b) ilość – 1 szt. (zamontowane w Ełku, przy budynku przy ul. Piłsudskiego 29),

c) informacje, które powinna zawierać tablica:

  • znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
  • flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
  • herb województwa warmińsko-mazurskiego;
  • logo Warmii i Mazur, które jest zawsze umieszczone na zewnątrz ciągu znaków bądź logotypów;
  • Napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
  • herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk,
  • opis projektu tj. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
  • hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”

e) informacja o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.

d) tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.

g) tablica powinna być umieszczona na stalowych okrągłych słupkach.

Do wykonania tablicy powinien być wykonany materiał trwały.

Tablica powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie
www.rpo.warmia.mazury.pl,  

III. Czas realizacji

 do 14 października 2011 roku.

 IV. Oferta powinna zawierać:

  1. Zakres rzeczowy zadania (podać rodzaj materiału oraz typ zamocowań).
  2. Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).

V. Miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do dnia 30 września b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych dla projektu „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29”.

VI. Sposób oceny ofert.

  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
  2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie. 

VII. Osoba do kontaktu.

Anna Miklaszewska, tel. 087 73 26 142, e-mail: a.miklaszewska@um.elk.pl  

 

Prezydent Miasta Ełku 

Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A.Miklaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A.Miklaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-23 14:19:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-23 14:19:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-03 15:36:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2189 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony