Ełk, dnia 20 września 2011 r.
SR.3034-18/10
Zaproszenie do składania oferty na wykonanie witryny internetowej
dla projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.
Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Wykonanie projektu i witryny internetowej dla projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 – 2013.
Poprzez witrynę internetową, w niniejszym dokumencie, rozumie się: stronę „www" posiadającą niezbędny kod, programowanie jak skrypty bazy danych. Strona powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi normami i standardami.
Zakres:
1. Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję witryny internetowa i szaty graficznej do akceptacji.
2. Witryna internetowa działać będzie na serwerach UM Ełk jako podstrona www.elkman.pl
3. Wykonana witryna internetowa musi być zgodna wizualnie ze stroną i logotypami www.elk.pl
4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za serwis techniczny witryny przez okres 5 lat .
5. Moduł administracyjny portalu oraz sama witryna musi być dostępny w języku Polskim.
6. Wykonawca pozyska wszelkie niezbędne do wykonania zadania dane opisowe i graficzne.
7. Wykonawca przeszkoli administratorów sieci w administracji witryną internetową.
8. Wykonawca zastosuję technologię umożliwiającą prawidłowe wyświetlanie zawartości aplikacji we wszystkich powszechnie stosowanych przeglądarkach (IE, Mozilla Firefox, Opera, Chrome bez konieczności instalacji wtyczek).
9. Wykonawca dostarczy dokumentację wykonanego portalu internetowego zarówno w wersji drukowanej jak i elektronicznej.
10.Wykonany portal ma mieć możliwość backupu z pełną instrukcją backupu i odtwarzania danych.
11.Witryna internetowa będzie obsługiwała urządzenia przenośne.
12.Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do udzielanie porad telefonicznych osobom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi portalu (porady udzielane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00) oraz do usuwania usterek i błędów ujawnionych w toku eksploatacji systemu.
13.witryna internetowa (w pełnej funkcjonalności) zostanie przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej na płycie CD w dwóch kopiach oraz opublikowana na serwerze wskazanym przez Zamawiającego
14.Wykonawca udostępni wskazanemu przez Zamawiającego Administratorowi systemu, wszelkie wymagane hasła.
15.Instrukcja obsługi aplikacji i bazy danych zostanie przekazana w postaci wydruku oraz w postaci elektronicznej (plik Word lub PDF) na nośniku CD, umożliwiającej jej zwielokrotnienie.
16.Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do bazy danych w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji.
17.Wykonawca przeszkoli minimum 3 wskazanych przez zamawiającego pracowników w obsłudze portalu w wymiarze umożliwiającym samodzielną bezproblemową pracę.
18.Wykonawca dostarczy dokumentację użytkową (w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) opisującą pracę użytkowników aplikacji w urzędzie.
19.Wykonawca w ustaleniu i po akceptacji przez Zamawiającego dostarczy i umieści na witrynie:
- opis założenia i celów projektu,
- sposób realizacji projektu,
- zastosowane rozwiązania technologiczne,
- galerię zdjęć
Niezbędne informacje, które powinna zawierać witryna:
· znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
· flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
· herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;
· logo Ełku lub herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk,
· logo Warmii i Mazur;
· napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
· opis projektu t.j. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
· hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”,
Witryna powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie www.rpo.warmia.mazury.pl,
III. Czas realizacji:
do 17 października 2011 roku.
IV. Oferta powinna zawierać:
1. Zakres rzeczowy zadania zgodny z przedmiotem zamówienia.
2. Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub kopia potwierdzona za zgodność przez uprawnione osoby).
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferta powinna być sporządzona w j. polskim i podpisana przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4 na sekretariacie w pokoju 114, do dnia 30 września 2011 r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę można przesłać pocztą, jednak te które dotrą do siedziby Urzędu Miasta w Ełku po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone (liczy się data wpływu do urzędu). Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie witryny internetowej dla projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”.
VI. Sposób oceny ofert.
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto (razem z podatkiem VAT). Zamawiający wybierze ofertę z najniższą całkowitą ceną brutto spośród ofert nieodrzuconych.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie. Informacja zostanie również zamieszczona na BIP Urzędu Miasta Ełku. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w formie pisemnej.
4. W sytuacji gdy najkorzystniejsza oferta przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie zostanie unieważnione.
VII. Osoba do kontaktu:
p.Artur Dobkowski – pełnomocnik Prezydenta ds.informatyzacji w Mieście Ełk – kom. 601 693 826;
p.Kamila Hołubowicz – podinspektor ds. planowania strategicznego i analiz – tel.087 77 26 132.