Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Audyt zewnętrzny dla projektu pn. „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców” Drukuj informację Zamówienie publiczne: Audyt zewnętrzny dla projektu pn. „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”Szczegóły informacji
Audyt zewnętrzny dla projektu pn. „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE
Nr UZP: .'
Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-28 15:31:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-09-29 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku
Ogłoszono dnia: 2011-09-20 przez Kamila Hołubowicz
Treść:
Ełk, dnia 19 września 2011 r.
SR.3034-18/10
Zapraszam do złożenia oferty na przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu
pn. „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
pn. „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Audyt zewnętrzny projektu realizowanego w ramach RPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
1.2. Szczegółowy zakres audytu określają „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r.
1.3. Krótka charakterystyka projektu.
Umowa o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 została zawarta pomiędzy Gminą Miastem Ełk, a Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie dnia 6 grudnia 2010 r.
Obecna wartość projektu wynosi 2 355 950 zł, w tym:
a) wydatki kwalifikowane: 2 355 950 zł,
b) środki EFRR: 2 002 557,50 zł,
c) wkład własny Beneficjenta: 353 392,50 zł.
Zakresem rzeczowym projektu jest stworzenie E-portalu jako innowacyjnego systemu informatycznego wychodzącego naprzeciw oczekiwaniu kontrahentów. E-portal wprowadza znaczące ułatwienia w obsłudze spraw urzędowych poprzez sieć Internet. Zadaniem portalu jest wizualizacja stanu indywidualnych kont przedsiębiorców na podstawie danych przechowywanych w systemie informatycznym Urzędu Miasta Ełku oraz oddanie w ich ręce możliwości ich realizacji za pomocą dostępnych kanałów płatności.
Rzeczowa realizacja projektu rozpoczęła się w marcu 2010 r., termin rzeczowego zakończenia realizacji projektu to listopad 2011 r., natomiast zakończenie finansowe zgodnie z umową o dofinansowanie powinno nastąpić do dnia 01.12.2011 r.
1.4. Termin realizacji zamówienia: do 11 października 2011 r.
2. Warunki udziału w postępowaniu.
2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty które:
a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,
b) nie byli karani za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) są uprawnione do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz. 649.) lub posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240) lub w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego,
d) posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych, związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych, w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego,
e) spełniają określony w „Wytycznych dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r. wymóg bezstronnościi niezależności od badanego Beneficjenta.
2.2. W celu potwierdzenia spełniania określonych w pkt. 2.1 warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) wykaz wykonanych audytów obejmujących badanie prawidłowości wykorzystania środków publicznych przy realizacji projektów infrastrukturalnych zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami dot. ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,
e) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób wskazanych w w/w wykazie,
f) oświadczenie podmiotu składającego ofertę oraz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu dot. bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 5a i 5b do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
2.3. Wymagane dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu podmiotu składającego ofertę.
3. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
3.1. Pisemną ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
3.2. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3.4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela podmiotu, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
3.5. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa lub osobę upoważnioną do podpisywania oferty.
3.6. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku (ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. 114 - sekretariat) w terminie do 28.09.2011 r. do godz. 15.30.
3.7. Ofertę należy złożyć w zamkniętym i nieprzeźroczystym opakowaniu zaadresowanym z dopiskiem: „Oferta – audyt zewnętrzny dot. projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”
4. Informacje dodatkowe:
4.1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku
(ul. Piłsudskiego 6, 19-300 Ełk, pok. 103) dnia 29.09.2011 r. o godz. 12.00.
4.2. Umowa zostanie zawarta z podmiotem, który będzie spełniał wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a także złoży prawidłową pod kątem formalno-prawnym i najkorzystniejszą cenowo ofertę.
4.3. Niniejsze postępowanie zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, jest prowadzone bez zastosowania przepisów cytowanej ustawy.
4.4. Wszelkie pytania i wątpliwości dot. niniejszego postępowania należy kierować do pracownika Wydziału Strategii i Rozwoju – Kamili Hołubowicz, tel. 87 732 61 32, k.holubowicz@um.elk.pl.
Prezydent Miasta Ełku
Tomasz Andrukiewicz
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Audyt zewnętrzny dla projektu pn. „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców” Drukuj informację Zamówienie publiczne: Audyt zewnętrzny dla projektu pn. „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kamila Hołubowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-09-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamila Hołubowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-09-20 15:15:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-09-20 15:18:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-10-03 09:51:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2851 raz(y) |