ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 1234

Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-06 15:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-09-07 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku, pok.114

Ogłoszono dnia: 2011-08-29 przez A.Obrycka

Treść:

 

Ełk, dn. 29 sierpnia 2010 rok 

SR. 3034- 33 – 9/09

Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych  
 

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 4 pkt 8  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.

I. Zamawiający

Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk

II. Przedmiot oferty

Opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych dla projektu pn.: „Budowa promenady pieszo – rowerowej wzdłuż nadbrzeża jeziora Ełckiego – III etap”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury. 

a) rozmiar tablic: 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość),

b) ilość – 2 szt. (zamontowane w Ełku, wzdłuż promenady pieszo – rowerowej nad jeziorem Ełckim, przy schodach terenowych na osiedlu Jeziorna i przy ul. św. Wojciecha),

c) informacje, które powinny zawierać tablice:

  • znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
  • flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
  • herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWODZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;
  • herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk,
  • logo Warmii i Mazur;
  • Napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
  • opis projektu tj. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
  • hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”

e) informacja o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.

d) tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.

Do wykonania tablic powinien być zastosowany trwały materiał.

Tablica powinna być wykonana zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie
www.rpo.warmia.mazury.pl,  

III. Czas realizacji

 do 15 września 2011 roku.

 IV. Oferta powinna zawierać:

  1. Zakres rzeczowy zadania (podać rodzaj materiału oraz typ zamocowań).
  2. Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).

V. Miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat prezydenta) do dnia 6 września b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie, wykonanie oraz montaż dwóch tablic pamiątkowych dla projektu „Budowa promenady pieszo – rowerowej wzdłuż nabrzeża jeziora Ełckiego – III etap”

VI. Sposób oceny ofert.

  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
  2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.  

VII. Osoba do kontaktu.

Anna Obrycka, tel. 087 73 26 131, e-mail: a.obrycka@um.elk.pl

   

Prezydent Miasta 

Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A.Obrycka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A.Obrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-29 13:24:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-29 13:26:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-09-09 11:49:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2265 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony