ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie Portalu o drogach z wizualizacją miejsc, wdrożeniem i instalacją w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie Portalu o drogach z wizualizacją miejsc, wdrożeniem i instalacją w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”

Szczegóły informacji

Wykonanie Portalu o drogach z wizualizacją miejsc, wdrożeniem i instalacją w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 217371-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-08-19 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-08-19 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2011-08-11 przez Sebastian Szabroński

Treść:

 

Ełk, dnia 11.08.2011 r.

URZĄD MIASTA EŁKU

 Nr sprawy: BZP.271.40.2011

 

Wykonanie Portalu o drogach z wizualizacją miejsc, wdrożeniem i instalacją

w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie,

tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Wykonanie Portalu o drogach z wizualizacją miejsc, wdrożeniem i instalacją

w ramach projektu „e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

1. Wykonawca wykona portal internetowy którego celem będzie wizualizacja sytuacji na drogach na terenie miasta Ełku z uwzględnieniem:

- ulic jednokierunkowych,

- ulic z nałożonymi ograniczeniami ruchu,

- niskich wiaduktów,

- przejazdów kolejowych,

- wyłączeń z ruchu,

- planowanych remontów,

- planowanych ograniczeń (np. związanych ze świętami, imprezami),

- zalecanych objazdów,

- tras przejazdów materiałów niebezpiecznych,

- informacji o parkingach (dla samochodów osobowych i TIR),

- informacje o stacjach benzynowych,

- informacje o serwisach samochodów dostawczych i TIR,

- możliwość podania daty i sprawdzenia planowanych utrudnień w danym dniu,

- możliwość zgłaszania przez mieszkańców dziur i innych utrudnień na zasadzie wskazania punktu na mapie i dodania opisu,

- widok z czterech kamer online na najważniejsze skrzyżowania i wiadukt który często jest nieprzejezdny ze względu na zalania (punkty te określa Mapka poglądowa z lokalizacją kamer – załącznik nr 7 do SIWZ).

 

Wykonany portal ma umożliwiać obrazowanie sytuacji drogowych z punktu 1 na mapie graficznej Ełku w standardzie WMS.

 

Wykonawca dostarczy i zainstaluje 4 kamery (wraz z systemem transmisji kompatybilnym z używanym w UM Ełku opartym o pasmo wolne 2.4 i 5 Ghz oraz sprzęt Mikrotik) skierowane na najważniejsze wskazane w załączonej mapce poglądowej skrzyżowania w Ełku, a widok z tych kamer umieści na portalu.

 

Gwarancja  - 36 miesięcy gwarancji dostawcy sprzętu od daty odbioru końcowego. Czas przywrócenia ciągłości pracy dostarczonego sprzętu musi być nie większy niż 8 godzin roboczych, od momentu zgłoszenia awarii. Dostawca, na prośbę zamawiającego udostępnieni sprzętu zastępczy do czasu usunięcia usterki.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny słownik zamówień

72422000-4 ; 72212222-1

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 

Ostateczny termin realizacji zamówienia - 10.10.2011 roku.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednej usługi o wartości 20 000 zł brutto polegającej na projektowaniu systemów informatycznych.

 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CEOLU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia (wzór) (Zał. Nr 1 do SIWZ).

2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

 

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tj.

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, co do ostatecznego terminu zakończenia realizacji umowy z powodu:

a) zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia -Tak

IV.4.18) Inne informacje.

e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2. - Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.2 - Usługi i aplikacje dla MŚP, Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013

 

IV.4.19 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 11.08.2011 r.  pod nr 217371-2011 .

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sebastian Szabroński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sebastian Szabroński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-11 10:02:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-11 13:05:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-24 14:06:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2406 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony