Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.Szczegóły informacji
Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 228398-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-10-24 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-10-24 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2008-10-03 przez Marek Szorc
Treść:
BZP-341/17/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBÓT BUDOWLANYCH
Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robót budowlanych
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk
Adres zamawiającego:
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni jezdni na ulicach : Gdańska, Toruńska, Wawelska w Ełku.
2. Wykonanie robót budowlanych:
2.1. określonych za pomocą książki przedmiarów i szczegółowych specyfikacji technicznych,
2.2. określonych za pomocą dokumentacji projektowej, którą opracować ma Wykonawca:
a) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany projekt,
b) urządzenie i demontaż placu budowy.
3. Wykonanie usług i innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi:
3.1. sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji,
3.2. wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 – o odpadach.
4. Inne wymagania dotyczące remontu:
Przyjęte materiały i preparaty muszą posiadać zgodność chemiczną i fizyczną oraz posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M.
5. Zakres robót remontowych:
Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ulica Gdańska na odcinku od ul. Mickiewicza do Gizewiusza.
1) Roboty przygotowawcze
Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce piaskowej - 500 m
Rozebranie ławy pod krawężnik betonowy - 35 m3
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 4500,0 m 2
o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm )
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 4500,0 m 2
dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm )
Krotność = 2
Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 260,0 m3
i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km.
Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 260,0 m3
i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dod. za każdy rozpoczęty
1 km. - krotność = 4
2) Nawierzchnia jezdni
Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 4500,0 m 2
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 4500,0 m 2
warstwa ścieralna asfaltowa – grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm )
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 4500,0 m 2
warstwa ścieralna asfaltowa – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu
krotność = 2
3) Elementy ulic
Krawężniki betonowe wystające o wym. 15X30 cm na podsypce - 500 m
cementowo piaskowej
Ława [pod krawężnik betonowy z oporem - 35 m3
4) Inne roboty
Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 25 szt
Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 14 szt
Regulacja pionowa zaworów gazowych - 9 szt
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 7 szt
Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl.
Ulica Toruńska.
1) Roboty przygotowawcze
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 330,0 m 2
o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm ) - droga boczna
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 330,0 m 2
dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm ) - droga boczna
Krotność = 2
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1000,0 m 2
o grubości 3 cm ( docelowa gr. 2 cm )
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1000,0 m 2
dalszy 1 cm grub.
Krotność = -1
Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 36,5 m3
i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km.
Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 36,5 m3
i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dod. za każdy rozpoczęty
1 km. - krotność = 4
2) Nawierzchnia jezdni
Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 3700,0 m 2
Wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową -- 85,0 t
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 3700,0 m 2
warstwa ścieralna asfaltowa – grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm )
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 3700,0 m 2
warstwa ścieralna asfaltowa – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu
krotność = 2
3) Inne roboty
Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 6 szt
Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 3 szt
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ulicznych - 6 szt
z wymianą kratki ściekowej (ruch ciężki 40 t) z dołożeniem pierścieni odciążających
Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl.
Ulica Wawelska na odcinku od ul. Armii Krajowej do Mickiewicza.
1) Roboty przygotowawcze
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1560,0 m 2
o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm )
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1560,0 m 2
dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm )
Krotność = 2
Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 78,0 m3
i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km.
Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 78,0 m3
i wyładowaniu samochodem samowyładowczym – dod. za każdy rozpoczęty
1 km. - krotność = 4
2) Nawierzchnia jezdni
Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 1560,0 m 2
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 1560,0 m 2
warstwa ścieralna asfaltowa – grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm )
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 1560,0 m 2
warstwa ścieralna asfaltowa – każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu
krotność = 2
3) Inne roboty
Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 12 szt
Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 16 szt
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ulicznych - 1 szt
z wymianą kratki ściekowej (ruch ciężki 40 t) z dołożeniem pierścieni odciążających
Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl.
Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy, gdyż Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233140-2 Roboty drogowe
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
II.2)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 listopada 2008 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.:
2.1 mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych o specjalności drogowej,
2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) minimum dwie roboty budowlane o wartości 100 000 PLN odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. IX.1. spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. IX.4. spełnia każdy z Wykonawców,
c) warunek określony w pkt. IX.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d) warunek określony w pkt. IX.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów,
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
- wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1.
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
1.5. Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.
1.6. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2. Zał. Nr 4.
1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem.
2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5.
2.3. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych (załącznik do sporządzenia przez oferenta).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Ełku
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 03.10.2008 pod nr. 228398-2008
Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Szorc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-10-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szorc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-10-03 12:48:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-10-03 14:39:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-10-28 20:42:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3924 raz(y) |