ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk broszur informacyjnych Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk broszur informacyjnych

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz druk broszur informacyjnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie nie przekraczające 14 000 euro

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: .,.

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-07 15:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-12-08 08:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku pok. 114

Ogłoszono dnia: 2011-12-02 przez M. Klimowicz

Treść:

Ełk, dnia 1 grudnia 2011 rok

SR.3034-7/10

Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz druk broszur informacyjnych

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.
Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.

I. Zamawiający:

Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk

II. Przedmiot oferty:

Opracowanie oraz druk broszur informacyjnych dotyczących realizacji projektu pn.: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 – 2013.

a) rozmiar broszury: A4, składana na trzy części z profilowanym zgięciem w dwóch miejscach,

b) ilość: 1000 szt.,

c) papier: kreda,

d) tło: w kolorze,

e) informacje, które powinna zawierać broszura:

·         znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;

·         flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;

·         herb województwa warmińsko-mazurskiego;

·         herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk;

·         logo Warmii i Mazur;

·         logo WFOŚIGW;

·         Napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;

·         opis projektu zawierający m.in. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;

·         opis realizowanej inwestycji;

·         hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”

f) wykonawca zobowiązany jest wykonać 10 zdjęć w kolorze, które zostaną zaakceptowane przez zamawiającego i wykorzystane do broszury. Prawa autorskie do zdjęć zostaną przekazane zamawiającemu,

g) tło artykułu w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE, kolorowe zdjęcia oraz loga,

h) treść ulotki zostanie dostarczona przez Zamawiającego,

i) ostateczna wersja broszury musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.

Artykuł powinien być wykonany zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie
www.rpo.warmia.mazury.pl

III. Termin wykonania:

  20 grudnia 2011 roku.

IV. Oferta powinna zawierać:

      Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).

V. Miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do dnia 7 grudnia b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie
oraz druk broszur dotyczących projektu „
Zastosowanie odnawialnych źródeł energii do zasilania obiektu Parku Wodnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 29

VI. Sposób oceny ofert:

1.Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 

2.Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.

VII. Osoba do kontaktu:
Magdalena Klimowicz, tel. 087 73 26 144, e-mail: m.klimowicz@um.elk.pl
Zastępca Prezydenta Miasta Ełku
Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
M. Klimowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
M. Klimowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-02 09:44:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-02 09:45:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-12 11:26:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2218 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony