Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Aplikant Straży Miejskiej w Ełku
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 3
Wydział: Straż Miejska
Data udostępnienia: 2018-11-15
Ogłoszono dnia: 2018-11-15 przez Aneta Mróz
Termin składania dokumentów: 2018-11-29 15:30:00
Nr ogłoszenia: O-OP.2110.13.2018
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) ukończony 21 rok życia,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
5) nieposzlakowana opinia,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) prawo jazdy co najmniej kat. B,
10) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego co najmniej w stopniu komunikatywnym.
b. Wymagania dodatkowe:
-
-
odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
-
znajomość funkcjonowania jednostek odpowiedzialnych za przestrzeganie porządku publicznego,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zgodnie z zadaniami określonymi w Opisie stanowiska pracy.
Formularz opisu stanowiska pracy stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia oraz jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 103 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy, w czasie trwania której aplikant straży miejskiej odbywa szkolenie podstawowe,
3) przed skierowaniem na szkolenie podstawowe zostanie zawarta z pracownikiem umowa dotycząca podnoszenia kwalifikacji zawodowych, zawierająca klauzulę zobowiązującą pracownika do pozostawania w zatrudnieniu przez okres co najmniej 3 lat po ukończeniu szkolenia.
4) planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 2300,00 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
Praca odbywać się będzie w obiektach Urzędu Miasta Ełku oraz na terenie Miasta Ełku. Występuje praca przy monitorze ekranowym powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Bardzo mała częstotliwość wyjazdów służbowych poza Miasto Ełk.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
-
curriculum vitae (CV),
-
list motywacyjny;
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kserokopia dowodu osobistego,
-
własnoręczne oświadczenie o niekaralności sądowej,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika) ,
-
podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika),
-
zaświadczenie lekarskie dopuszczające do odbycia testu sprawności fizycznej,
-
kserokopia książeczki wojskowej zawierającej wpis o przeniesieniu do rezerwy.
-
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
Dokumenty dodatkowe
a) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
b) referencje z poprzednich miejsc pracy, ewentualnie opinie z organizacji społecznych, zrzeszeń, których kandydat jest/był członkiem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-11-29 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 29 listopada 2018 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Ełku”:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, pok. 02, lub
2) pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4.
Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. I. niniejszego ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną telefonicznie o terminach kolejnych etapów naboru.
Nabór odbędzie się w trzech etapach:
I – pisemny test wiedzy
II – test sprawności fizycznej obejmujący: bieg na 100 m, rzut piłką lekarską, bieg wahadłowy 10 x 10 m, skłony tułowia na czas, bieg po kopercie, bieg na 1000 m.
III – rozmowa kwalifikacyjna, w tym część rozmowy w zadeklarowanym języku obcym.
Dodatkowych informacji udziela Pan Krzysztof Skiba – Komendant Straży Miejskiej w Ełku, tel. 87 7326287, ul. Piłsudskiego 2.
Informacja o wynikach naboru:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej/ http://bip.um.elk.pl / oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 4.