Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.6.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.6.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: specjalista ds. finansowych 1/2 etatu
Miejsce pracy: Ełk
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Strategii i Rozwoju
Data udostępnienia: 2013-06-04
Ogłoszono dnia: 2013-06-04 przez Renata Samełko
Termin składania dokumentów: 2013-06-13 00:00:00
Nr ogłoszenia: O-OP.210.6.2013
Zlecający: Prezydent Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe – ekonomiczne, rachunkowość
-
minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej w zakresie rozliczeń finansowych,
-
dobra znajomość procedur i wymogów PO Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz wytycznych do konkursu „Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych”,
-
dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,
-
samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, skrupulatność, odporność na stres i konieczność działania pod presją czasu, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
-
zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
dobry stan zdrowia,
b. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziany staż pracy w administracji publicznej i status urzędnika.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 112 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl/.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: Praca odbywać się będzie w budynku Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 6. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i terenie.
Zatrudnienie na czas realizacji projektu tj. do 31 marca 2015 roku.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
V. Wymagane dokumenty:
-
kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),
-
curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
-
list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
-
kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie w zarządzaniu projektami,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku),
Dokumenty dodatkowe:
-
dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 13 czerwca 2013 roku do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko specjalista ds. finansowych „Przygotowanie dokumentów strategicznych dla ełckiego obszaru funkcjonalnego województwa warmińsko-mazurskiego” osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
Selekcja kandydatów odbędzie się 2-etapowo:
1) ocena formalna - weryfikacja złożonych dokumentów
2) rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami ustalonymi w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Ełku Nr 788/2009 z dnia 10 marca 2009r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ełku. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Jolanta Wojciechowska – inspektor ds. kadr, tel. (087) 732 61 12, pok. nr 112.