Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PS.8.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: PS.8.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: animator uliczny społeczności romskiej
Miejsce pracy: Ełk
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Polityki Społecznej
Data udostępnienia: 2013-04-24
Ogłoszono dnia: 2013-04-24 przez Magdalena Sulżycka
Termin składania dokumentów: 2013-05-06 00:00:00
Nr ogłoszenia: PS.8.2013
Zlecający: Prezydent Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe preferowane psychologia, pedagogika, resocjalizacja.
3. Ukończone kursy, szkolenia z zakresu komunikacji społecznej, radzenia sobie ze stresem, streetworkingu
4. Potwierdzone co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy w środowisku otwartym z dziećmi i młodzieżą
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych
6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
b. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność pracy w zespole
2. Dyspozycyjność
3. Kreatywność, wykazywanie własnej inicjatywy w pracy z klientem pomocy społecznej
4. Odporność na stres
5. Umiejętność dobrej organizacji własnej pracy
6. Samodzielność w działaniu
7. Łatwość nawiązywania kontaktów
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Celem ogólnym jest aktywizacja społeczna i kulturalna dzieci romskich w wieku 10-18 lat zamieszkałych w Ełku, zmierzająca do jej psychospołecznej samodzielności.
W ramach swoich obowiązków animator będzie miał za zadanie pracę z dziećmi romskimi poprzez:
- organizowanie czas wolnego w środowisku otwartym,
- uczenie kreatywnego spędzania czasu,
- organizowanie zajęcia kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych,
- organizowanie spotkań informacyjno – edukacyjnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Forma zatrudnienia: umowa – zlecenie
2. Termin realizacji: od 1 czerwca 2013 do 30 września 2013
3. Wymiar czasu pracy: 75 godzin miesięcznie
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny
2. Życiorys (CV)
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia
4. Kserokopia dowodu osobistego
5. Oświadczenie o niekaralności o następującej treści:
„Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne oraz, że nie byłem/am karany/a za umyślne przstępstwo skarbowe."
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych o następującej treści:
"Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych (zgodnie z art.6 ust. 3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz.1458)."
7. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 133, poz. 883)."
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
1. Oferty należy składać osobiście w kopertach opisanych “Nabór kandydatów na animatora ulicznego społeczności romskiej" w sekretariacie Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 w terminie do 6 maja 2013 r. do godz. 16.00.
2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Dokumenty osób, które nie zostały wybrane będą odsyłane drogą pocztową.
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Ełku.
Szczegółowych informacji udziela Magdalena Sulżyckana, Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 2 pokój nr 14, m.sulzycka@um.elk.pl, 87-732-62-64.