ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.2.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.2.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. techniczno-eksploatacyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Mienia Komunalnego

Data udostępnienia: 2013-01-15

Ogłoszono dnia: 2013-01-15 przez Maria Jolanta Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2013-01-25 00:00:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.2.2013

Zlecający: Prezydent Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe o profilu: inżynieria środowiska lub pokrewne z zakresu sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych,

  • uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

  • minimum roczny staż pracy związany bezpośrednio z eksploatacją i konserwacją sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub deszczowej,

  • predyspozycje do kierowania zespołem pracowników,

  • samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, skrupulatność, odporność na stres i konieczność działania pod presją czasu, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

  • zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nieposzlakowana opinia,

  • dobry stan zdrowia.

b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 112 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl/.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Praca odbywać się będzie w budynku Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4 Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz pracą w terenie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/234/Dokumenty_do_pobrania/  lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

  2. curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

  3. list motywacyjny,

  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,

  5. kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie,

  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/234/Dokumenty_do_pobrania/ lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku).

    Dokumenty dodatkowe:

    • dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-01-25 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 25 stycznia 2013 roku do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko ds.techniczno-eksploatacyjnych” osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

c. Miejsce:
Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pok. nr 114

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

Selekcja kandydatów odbędzie się 2-etapowo:

1) ocena formalna - weryfikacja złożonych dokumentów

2) rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 2 ogłoszenia o naborze.

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami ustalonymi w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Ełku Nr 788/2009 z dnia 10 marca 2009r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ełku. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Jolanta Wojciechowska – inspektor ds. kadr, tel. (087) 732 6112, pok. nr 112.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony