Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.1.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: pracownik biura Projektu "Biura Wspierania Przedsiębiorczości" - 1/2 etatu
Miejsce pracy: Olsztyn
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Strategii i Rozwoju
Data udostępnienia: 2013-01-10
Ogłoszono dnia: 2013-01-10 przez Maria Wojciechowska
Termin składania dokumentów: 2013-01-21 00:00:00
Nr ogłoszenia: O.OP.210.1.2013
Zlecający: Prezydent Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
- dobra znajomość procedur i wymogów Programu Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska – Rosja 2007-2013,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych,
- dobra znajomość języka angielskiego ,
- samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, skrupulatność, odporność na stres i konieczność działania pod presją czasu, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- dobry stan zdrowia.
b. Wymagania dodatkowe:
- mile widziany staż pracy w administracji publicznej,
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie Biura Wspierania Przedsiębiorczości w Ełku, które będzie dostępne dla przedsiębiorców w określonych godzinach,
- Udział w organizacji wydarzeń w ramach projektu, m.in.: szkolenia transgraniczne, szkolenia lokalne, forum biznesowe,
- Udział w organizacji wideokonferencji, w których uczestniczyć będą przedsiębiorcy z Ełku oraz z Ozierska,
- Udział w organizacji coachingu dla osób bezrobotnych,
- Udział w organizacji doradztwa indywidualnego, prowadzonego przez ekspertów zewnętrznych, dla przedsiębiorców i osób chcących założyć działalność gospodarczą,
- Współpraca z pracownikami projektu zatrudnionymi w Ełku oraz w Oziersku,
- Udział w spotkaniach wyjazdowych do Ozierska,
- Udział w promocji projektu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: Praca odbywać się będzie w budynku Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 6 Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i terenie. Zatrudnienie na czas realizacji projektu tj. do 31 grudnia 2014 roku.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
V. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),
b) curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
c) list motywacyjny,
d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
e) kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie w zarządzaniu projektami,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku).
Dokumenty dodatkowe
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 21 stycznia 2013 roku do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko pracownika biura projektu: „Biura Wspierania Przedsiębiorczości” współfinansowanym ze środków Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa – Rosja – Polska 2007-2013”
- osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114
lub
- pocztą na adres: Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
Selekcja kandydatów odbędzie się 2-etapowo:
1) ocena formalna - weryfikacja złożonych dokumentów,
2) rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4. Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Jolanta Wojciechowska – inspektor ds. kadr, tel. (087) 732 61 12, pok. nr 112.