ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.1.2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.1.2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. planowania strategicznego i analiz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Strategii i Rozwoju

Data udostępnienia: 2012-08-01

Ogłoszono dnia: 2012-08-01 przez Paulina Mossakowska

Termin składania dokumentów: 2012-08-10 00:00:00

Nr ogłoszenia: O-OP.210.1.2012

Zlecający: Prezydent Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe, preferowane: zarządzanie w administracji publicznej, planowanie strategiczne, analiza strategiczna, zarządzanie projektami,

  • minimum 6-miesięczny staż pracy w administracji publicznej,

  • doświadczenie w opracowywaniu dokumentów rozwojowych,

  • znajomość dostępnych funduszy i programów Unii Europejskiej,

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

b. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,

  • znajomość języka obcego – preferowany jęz. angielski, niemiecki lub rosyjski,

  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,

  • znajomość systemu zarządzania jakością.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 112 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl/.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu, ul. Piłsudskiego 6, I piętro i poza budynkiem, bezpieczne warunki pracy, budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę.

Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się w terenie i wewnątrz budynku.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie wynosi powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/234/Dokumenty_do_pobrania/ lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

  2. curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

  3. list motywacyjny,

  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,

  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/234/Dokumenty_do_pobrania/  lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku).

    Dokumenty dodatkowe:

    • dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-08-10 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 10 sierpnia 2012 roku do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko ds. Planowania strategicznego i analiz”,

  • osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114,

lub

  • pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

c. Miejsce:
Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. nr 114

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 2 ogłoszenia o naborze.

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami ustalonymi w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Ełku Nr 788/2009 z 10 marca 2009r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ełku. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Jolanta Wojciechowska – inspektor ds. kadr, tel. (087) 732 62 12, pok. nr 112.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony