ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: MPPiRPADrukuj informację Ogłoszenie numer: MPPiRPA

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: psychiatra

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Biuro Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii

Data udostępnienia: 2012-01-03

Ogłoszono dnia: 2012-01-03 przez Eliza Bałdyga

Termin składania dokumentów: 2012-01-16 00:00:00

Nr ogłoszenia: MPPiRPA

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie lekarz specjalista psychiatrii,

  • min. 5 lat potwierdzonego doświadczenia w pracy z osobami uzależnionymi od alkoholu i współuzależnionymi,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie konsultacji dla osób uzależnionych od alkoholu i współuzależnionych kierowanych przez Poradnię Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia od Alkoholu w wymiarze 20 godzin miesięcznie.

Forma zatrudnienia: umowa – zlecenie.

Termin realizacji: 01.02.2012 – 31.12.2012

    Kryterium wyboru  Spełnienie określonych wyżej wymogów, cena brutto za godzinę usługi.

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny, CV,

  • kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie, staż pracy,

  • oświadczenie o niekaralności o następującej treści: „Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne. Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych (zgodnie z art.6 ust. 3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz.1458),

  • podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 133, poz. 883). "

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-01-16 00:00:00
b. Sposób:
  • oferty należy składać w kopertach opisanych “Nabór kandydatów na psychiatrę w ramach realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2012 rok” w sekretariacie Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 w terminie do 16 stycznia 2012r. do godz. 15.30.

  • dokumenty osób, które nie zostały wybrane będą odsyłane drogą pocztową;

c. Miejsce:
Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pok. nr 114

VII. Informacje dodatkowe:

Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod numerem telefonu (87) 7326263 lub osobiście w Biurze Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii Urzędu Miasta w Ełku, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 2 pokój nr 2.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony