ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: EFSDrukuj informację Ogłoszenie numer: EFS

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: pedagog uliczny / animator w ramach projektu „Ełckie Centrum Rewitalizacji Społecznej”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: -

Data udostępnienia: 2011-11-03

Ogłoszono dnia: 2011-11-03 przez Sylwia Lutkiewicz

Termin składania dokumentów: 2011-11-17 00:00:00

Nr ogłoszenia: EFS

Zlecający: Prezydent Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie preferowane na kierunku: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika społeczna lub psychologia,

- doświadczenie lub praktyka w pracy z dziećmi i młodzieżą wywodzącą się z rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym,

- deklaracja udziału w obowiązkowych bezpłatnych szkoleniach prowadzonych w ramach Szkoły Pedagogów Ulicznych i Animatorów w okresie grudzień 2011– marzec 2012 w łącznym wymiarze około 200 godzin;

  • grudzień 2011 – jeden 5-dniowy wyjazdowy trening interpersonalny (transport, wyżywienie i noclegi zapewnia organizator),

  • styczeń – marzec 2012 – 5 weekendowych (piątek popołudniu, sobota, niedziela) sesji treningowych w kamienicy na ul. Małeckich 3,

- pełna gotowość do pracy w ramach projektu w wymiarze 2/3 etatu, w godzinach popołudniowych i w weekendy w okresie kwiecień – październik 2012.

b. Wymagania dodatkowe:

- umiejętność organizowania i kierowania małymi grupami społecznymi,

- umiejętność organizacji zajęć sportowych i rekreacyjnych, muzycznych, plastycznych lub inne rozwijające zainteresowania dzieci i młodzieży dające możliwość poczucia sukcesu,

- umiejętność nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność,

- inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

- umiejętności mediacyjne i rozwiązywania konfliktów.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • poznanie środowiska lokalnego, ustalenie potrzeb i możliwości działania,

  • organizacja własnej pracy w sposób samodzielny, odpowiedzialność za dobór metod i form realizacji zadania,

  • organizacja czasu dla dzieci i młodzieży, którzy większość czasu spędzają poza domem,

  • wypracowanie modelu pracy profilaktyczno – wychowawczej w środowisku otwartym – na ulicy, podwórku, boisku, parku w obszarze wyznaczonym przez pracodawcę,

  • zmniejszenie zagrożeń patologią i niedostosowaniem społecznym poprzez stworzenie możliwości udzielania ochrony i różnorodnej pomocy dzieciom i młodzieży pozostającym bez opieki,

  • rozbudowanie wśród podopiecznych zainteresowań i wskazanie możliwości realizacji zamierzeń, wspieranie w sytuacjach kryzysowych,

  • wpływ na zmianę zachowań podopiecznych poprzez bezpośrednie kontakty z dziećmi, dzięki wychowawczym, kulturotwórczym i korygującym działaniom, dążenie do wzmacniania pozytywnych nastawień, rozwoju aspiracji życiowych i pokazania możliwości ich realizacji w integracji i współdziałaniu ze środowiskiem.

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV – życiorys,

  • kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/234/Dokumenty_do_pobrania/ lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (druk do pobrania ze strony z w/w strony internetowej lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • oświadczenie zawierające informację na rzecz ilu pracodawców/zleceniodawców świadczy się pracę i w jakim wymiarze godzinowym (nazwa firmy, rodzaj umowy, wymiar czasu pracy);

  • oświadczenie o zaangażowaniu/braku zaangażowania w realizację innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia.

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-11-17 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 17 listopada 2011 r. (czwartek) do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór kandydatów na pedagogów ulicznych i animatorów do projektu „Ełckie Centrum Rewitalizacji Społecznej”, w Biurze Projektu „Ełckie Centrum Rewitalizacji Społecznej”, które obecnie mieści się przy Wydziale Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 6, pok. nr 104. Osoba do kontaktów: Sylwia Lutkiewicz - Kierownik Projektu. Oferty, które wpłyną po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.

c. Miejsce:
j.w.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o zakwalifikowaniu się do I etapu rekrutacji, który odbędzie się w formie pisemnej (3 testy osobowościowe).

Wyniki naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Ełku oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony