ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.4.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.4.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. administracyjno-gospodarczych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2024-04-10

Ogłoszono dnia: 2024-04-10

Termin składania dokumentów: 2024-04-24 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.4.2024

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub obywatel Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego i posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. studia wyższe magisterskie,
  3. min. 5 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  4. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Wydziału, przepisów wykonawczych w szczególności w zakresie BHP, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o ochronie danych osobowych,
  5. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych Microsoft Office, OpenOffice, urządzeń biurowych,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wiedza specjalistyczna z zakresu organizacji pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  2. umiejętność  pracy w zespole,
  3. łatwość nawiązania kontaktów, samodzielność,
  4. komunikatywność, odporność na stres, gotowość do podejmowania decyzji
  5. sumienność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  6. umiejętność planowania i organizowania pracy,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Współpraca w zakresie:
- z właściwym zabezpieczeniem stanu technicznego budynków,
- z prawidłowym funkcjonowaniem  urządzeń technicznych,
- w utrzymaniu czystości w pomieszczeniach i na zewnątrz budynków
- w zakupach materiałów biurowych, ewidencjonowaniu i wydawaniu pracownikom,
- w dekorowaniu budynku Urzędu Miasta na uroczystości państwowe i lokalne oraz zakupu materiałów na te cele,
2. Zakup i wydawanie materiałów kancelaryjnych na potrzeby poszczególnych wydziałów.
3. Wykonywanie czynności związanych z wyborami do Sejmu i Senatu, Prezydenta RP, wyborami samorządowymi oraz do Parlamentu Europejskiego.
4. Archiwizacja akt z zakresu prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.
5. Przygotowanie i ewidencjonowanie umów, zleceń zakupów towarów i usług oraz wszelkich prawnie zaciągniętych zobowiązań.
6. Prowadzenie inwentaryzacji rzeczowych składników majątku Urzędu Miasta Ełku (ilościowe, wartościowe) zgodnie z ustawą o rachunkowości, zakup, ewidencjonowanie oraz właściwe oznakowanie materiałów i wyposażenia budynków Urzędu Miasta.
7. Znakowanie wyposażenia Urzędu Miasta Ełku etykietami z kodem kreskowym.
8. Sporządzanie wykazu ekwiwalentu pieniężnego przysługującego pracownikom Urzędu Miasta Ełku za pranie i naprawę odzieży roboczej.
9. Prowadzenie Kart Ewidencyjnych Wyposażenia przydziału środków ochrony, oraz odzieży i obuwia roboczego pracownikom Urzędu Miasta Ełku.
10. Obsługa procesu noclegów pracowników Urzędu Miasta wyjeżdżających na delegacje.
11. Obsługa techniczno - przygotowawcza uroczystości i innych imprez okolicznościowych organizowanych przez Urząd Miasta Ełku.
12. Realizacja zadań oraz przestrzeganie wymogów wynikających z Systemu Zarządzania Jakością Urzędu Miasta Ełku.
13. Zastępstwo pracownika na stanowisku Kierownika Referatu Gospodarczego podczas usprawiedliwionej nieobecności.
14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Prezydenta i Sekretarza Miasta.
15. Realizacja innych zadań zleconych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy.
  3. W czasie trwania umowy zostanie zorganizowana dla pracownika służba przygotowawcza, zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych, chyba że pracownik odbył służbę i zdał egzamin.
  4. Planowany termin zatrudnienia – do 30.05.2024 r.
  5. Planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 4.800,00 zł – 5.200,00 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
Praca odbywać się będzie w obiekcie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek piętrowy zapewnia bezpieczne warunki pracy. Praca na drugiej kondygnacji. W budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Informacja na temat dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zamieszczona jest na stronie  https://bip.elk.warmia.mazury.pl/10247/Deklaracja_dostepnosci/.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika).
  2. Curriculum vitae /CV/.
  3. List motywacyjny.
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, wykształcenie, staż pracy. 
  5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika).
  6. Podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
 
Dokumenty dodatkowe:
  1. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach.
  2. Rekomendacje/referencje z poprzednich miejsc pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-04-24 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 kwietnia 2024 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych” osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, Kancelaria Ogólna pok. nr 02, lub
pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
               
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze.
Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
 
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowy zakres zadań Wydziału Organizacyjnego określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ełku nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku nr 1252.2022 z dnia 23 grudnia 2022 r. zmienionego zarządzeniem nr 1472.2024 z dnia 12 lutego 2024 r. opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej: http:/bip.um.elk.pl/urząd/regulamin organizacyjny.
 
Dodatkowych informacji udziela Pan Marcin Radziłowicz –  Sekretarz Miasta Ełku. tel. 87 7326208, pok. 108 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
  1. I  etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
  2. II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony