ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/09Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/09

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. obsługi przedsiębiorców

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Samodzielny Referat Działalności Gospodarczej

Data udostępnienia: 2009-11-30

Ogłoszono dnia: 2009-11-30 przez Paulina Mossakowska

Termin składania dokumentów: 2009-12-09 00:00:00

Nr ogłoszenia: 9/09

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe ekonomiczne,

- minimum 5 lat stażu pracy w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,

- wiedza z zakresu ustawy o samorządzie gminnym,

- wiedza z zakresu ustawy o pracownikach samorządowych,

- wiedza z zakresu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,

- wiedza z zakresu ustawy Prawo działalności gospodarczej

- wiedza z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

b. Wymagania dodatkowe:

- umiejętność biegłej obsługi komputera i programów biurowych,

- samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,

- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 11 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl/.

V. Wymagane dokumenty:

- kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/. – ogłoszenia o naborze lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

- list motywacyjny,

- życiorys - curriculum vitae,

- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,

- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/. – ogłoszenia o naborze lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

Dokumenty dodatkowe:

- dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach)

- referencje.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-12-09 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 9 grudnia 2009 r. do godz. 15:00 w kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko ds. obsługi przedsiębiorców”

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. Nr 14,

lub

  1. pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

c. Miejsce:
Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. nr 14

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 2 ogłoszenia o naborze.

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami ustalonymi w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Ełku Nr 788/2009 z 10 marca 2009r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ełku.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Jolanta Wojciechowska – inspektor ds. kadr i szkoleń, tel. (087) 732 62 27, pok.11.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony