Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/09Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/09Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi
Miejsce pracy: Ełk
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Data udostępnienia: 2009-05-14
Ogłoszono dnia: 2009-05-14 przez Paulina Mossakowska
Termin składania dokumentów: 2009-05-25 00:00:00
Nr ogłoszenia: 7/09
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku administracja,
- wiedza z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- wiedza z zakresu ustawy Prawo o stowarzyszeniach i ustawy o fundacjach,
- znajomość Ełckiej Karty Współpracy Samorządu Miasta w Ełku z Sektorem Pozarządowym w latach 2007-2016 oraz Programu Współpracy samorządu Miasta Ełku z sektorem pozarządowym w roku 2009 w zakresie działalności pożytku publicznego,
- wiedza z zakresu ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i programów biurowych,
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
- mile widziane doświadczenie w pracy i na rzecz organizacji pozarządowych (wolontariat).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 10 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl/.
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony www.bip.um.elk.pl/ - ogłoszenia o naborze - dokumenty do pobrania lub do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku),
- list motywacyjny,
- życiorys - curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (druk do pobrania ze strony www.bip.um.elk.pl/ – ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania lub do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku).
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach),
- referencje.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 25 maja 2009 r. do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi”.
-
osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. Nr 4,
lub
-
pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 2 ogłoszenia o naborze.
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami ustalonymi w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Ełku Nr 788/2009 z 10 marca 2009r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ełku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Jolanta Wojciechowska – inspektor ds. kadr i szkoleń, tel. (087) 732 62 10, pok. 10.