ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/09Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/09

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi

Data udostępnienia: 2009-05-14

Ogłoszono dnia: 2009-05-14 przez Paulina Mossakowska

Termin składania dokumentów: 2009-05-25 00:00:00

Nr ogłoszenia: 7/09

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

    - wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku administracja,

    - wiedza z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

    - wiedza z zakresu ustawy Prawo o stowarzyszeniach i ustawy o fundacjach,

    - znajomość Ełckiej Karty Współpracy Samorządu Miasta w Ełku z Sektorem Pozarządowym w latach 2007-2016 oraz Programu Współpracy samorządu Miasta Ełku z sektorem pozarządowym w roku 2009 w zakresie działalności pożytku publicznego,

    - wiedza z zakresu ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,

    - obywatelstwo polskie,

    - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

b. Wymagania dodatkowe:

    - znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego,

    - znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

    - umiejętność biegłej obsługi komputera i programów biurowych,

    - samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,

    - mile widziane doświadczenie w pracy i na rzecz organizacji pozarządowych (wolontariat).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 10 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl/.

V. Wymagane dokumenty:

    - kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony www.bip.um.elk.pl/ - ogłoszenia o naborze - dokumenty do pobrania lub do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

    - list motywacyjny,

    - życiorys - curriculum vitae,

    - kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,

    - kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

    - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (druk do pobrania ze strony www.bip.um.elk.pl/ – ogłoszenia o naborze – dokumenty do pobrania lub do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełku).

Dokumenty dodatkowe:

    - dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach),

    - referencje.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-05-25 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 25 maja 2009 r. do godz. 15.00 w kopercie z dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi”.

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. Nr 4,

lub

  1. pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

c. Miejsce:
Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. nr 4

VII. Informacje dodatkowe:

Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 2 ogłoszenia o naborze.

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami ustalonymi w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Ełku Nr 788/2009 z 10 marca 2009r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ełku.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Jolanta Wojciechowska – inspektor ds. kadr i szkoleń, tel. (087) 732 62 10, pok. 10.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony