ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.1.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.1.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Aplikant Straży Miejskiej (3 stanowiska)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Straż Miejska

Data udostępnienia: 2015-02-17

Ogłoszono dnia: 2015-02-17 przez Maria Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2015-03-02 00:00:00

Nr ogłoszenia: O.OP.210.1.2015

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1)     obywatelstwo Polskie lub Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2)      ukończony 21 rok życia;

3)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

4)      posiadanie co najmniej wykształcenia średniego;

5)      dobra znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie straży miejskiej, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o strażach gminnych, ustawy o pracownikach samorządowych;

6)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

7)      wysoka sprawność pod względem fizycznym i psychicznym;

8)      niekaralność sądowa za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;

9)      uregulowany stosunek do służby wojskowej;

10)    nieposzlakowana opinia;
11)     prawo jazdy kat. B;

12)      znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, preferowany język angielski lub niemiecki.

b. Wymagania dodatkowe:

1)      umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

2)      wiedza na temat funkcjonowania jednostek odpowiedzialnych za przestrzeganie porządku publicznego.

 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełk,
ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 112 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://elk-um.bip-wm.pl/public/

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca odbywać się będzie głownie w patrolach pieszych, rowerowych i zmotoryzowanych na terenie miasta Ełku, jak również w obiektach Urzędu Miasta Ełku. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynki zapewniają bezpieczne warunki pracy. W budynku głównym znajduje się winda.

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 proc.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

            Wymagane dokumenty:

a)     curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji,

b)     list motywacyjny;
c)     kserokopie dokumentów poświadczających  wykształcenie oraz kserokopia dowodu                   osobistego,

d)     oświadczenie odręczne o niekaralności sądowej,

e)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

f)       zaświadczenie lekarskie dopuszczające do odbycia testu sprawności fizycznej.

g)     kserokopia książeczki wojskowej zawierającej wpis o przeniesieniu do rezerwy.

Dokumenty dodatkowe:

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- referencje z poprzednich miejsc pracy, ewentualnie opinie z organizacji społecznych, zrzeszeń, których kandydat jest/był członkiem.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys, oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.

 CV powinno zawierać klauzulę  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-03-02 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4 pokój nr 114 do godz. 15:30 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Ełku  do  2 marca 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta Ełku, pokój 112

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór odbędzie się w trzech etapach:

I  – pisemny test wiedzy;

II – test sprawności fizycznej obejmujący:, bieg na 60 lub 100 m, rzut piłką lekarską, bieg   wahadłowy 10 x 10 m, skłony tułowia na czas, bieg po kopercie;

III – rozmowa kwalifikacyjna w części odbywająca się w zadeklarowanym języku obcym.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.elk.pl / oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 4.

« powrót do poprzedniej strony