Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SDSDrukuj informację Ogłoszenie numer: SDSSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy "Pod Kasztanami" 1/4 etatu
Miejsce pracy: Ełk
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy "Pod Kasztanami"
Data udostępnienia: 2015-01-21
Ogłoszono dnia: 2015-01-21 przez Maria Ścierańska
Termin składania dokumentów: 2015-02-11 00:00:00
Nr ogłoszenia: SDS
Zlecający: Środowiskowy Dom Samopomocy "Pod Kasztanami"
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie ekonomiczne magisterskie,
b) co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwa skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia,
g)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a)doświadczenie w księgowości jednostek budżetowych,
b) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości,
c) znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
d) znajomość ustawy o pomocy społecznej,
e) umiejętność sporządzania dokumentów w wersji elektronicznej,
f) dobra znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie rachunkowości Środowiskowego Domu Samopomocy, a w szczególności:
a) opracowywanie projektów rocznych planów finansowych,
b) sporządzanie sprawozdań budżetowych i innych sprawozdań finansowych związanych z realizacją zadań ŚDS,
c) prowadzenie ksiąg rachunkowych,
d) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątku.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3. Dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: praca w pomieszczeniu biurowym ŚDS w Ełku, ul. Kościuszki 33.Bezpieczne warunki pracy. Budynek jest wyposażony w windę umożliwiającą wjazddo budynku wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze .
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
V. Wymagane dokumenty:
- cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
-
oświadczenie odręczne o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie zgodzie na udostępnianie danych osobowych,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie dokumentów (poświadczone jak wyżej) potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe,
-
oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
-
do Środowiskowego Domu Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku, ul. Kościuszki 33, I piętro – biuro Dyrektora,
-
w kopertach zamkniętych z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – główny księgowy”, osobiście lub pocztą na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kościuszki 33.
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
2. Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie ewentualnej konieczności dodatkowej rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku oraz na tablicy ogłoszeń w ŚDS w Ełku.
4. Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi:
a) Dokumenty aplikacyjne kandydata, wyłonionego w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
b) Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 5 lat.
c) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Dodatkowych informacji udzielać będzie Maria Ścierańska – Dyrektor ŚDS w Ełku.
/ 087/ 732 64 94 w godzinach 8.00-16.00.