ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SDSDrukuj informację Ogłoszenie numer: SDS

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy "Pod Kasztanami" 1/4 etatu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy "Pod Kasztanami"

Data udostępnienia: 2015-01-21

Ogłoszono dnia: 2015-01-21 przez Maria Ścierańska

Termin składania dokumentów: 2015-02-11 00:00:00

Nr ogłoszenia: SDS

Zlecający: Środowiskowy Dom Samopomocy "Pod Kasztanami"

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie ekonomiczne magisterskie,

b) co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,

c) obywatelstwo polskie,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub

umyślne przestępstwa skarbowe,

f) nieposzlakowana opinia,

g)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

b. Wymagania dodatkowe:

a)doświadczenie w księgowości jednostek budżetowych,

b) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości,

c) znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

d) znajomość ustawy o pomocy społecznej,

e) umiejętność sporządzania dokumentów w wersji elektronicznej,

f) dobra znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie rachunkowości Środowiskowego Domu Samopomocy, a w szczególności:

a) opracowywanie projektów rocznych planów finansowych,

b) sporządzanie sprawozdań budżetowych i innych sprawozdań finansowych związanych z realizacją zadań ŚDS,

c) prowadzenie ksiąg rachunkowych,

d) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątku.

2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3. Dokonywanie wstępnej kontroli:

a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: praca w pomieszczeniu biurowym ŚDS w Ełku, ul. Kościuszki 33.Bezpieczne warunki pracy. Budynek jest wyposażony w windę umożliwiającą wjazddo budynku wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze .

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie dotyczy

V. Wymagane dokumenty:

  1. cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  2. zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

  3. oświadczenie odręczne o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. oświadczenie zgodzie na udostępnianie danych osobowych,

  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  6. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  7. kserokopie dokumentów (poświadczone jak wyżej) potwierdzających wykształcenie

             i kwalifikacje zawodowe,

  1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  2. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-02-11 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy dostarczyć: do 11.02.2015 godz. 10.00
  • do Środowiskowego Domu Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku, ul. Kościuszki 33, I piętro – biuro Dyrektora,

  • w kopertach zamkniętych z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – główny księgowy”, osobiście lub pocztą na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kościuszki 33.

 

c. Miejsce:
j.w.

VII. Informacje dodatkowe:

Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Ośrodka pocztą po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz.1202 z późn. zm).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy o pracownikach samorządowych.”
Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu.
Rozstrzygnięcie naboru:
1. Rozpatrzenie zgłoszeń nastąpi do dnia 13.02.2015r.

2. Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie ewentualnej konieczności dodatkowej rozmowy kwalifikacyjnej.

3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku oraz na tablicy ogłoszeń w ŚDS w Ełku.

4. Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi:

a)     Dokumenty aplikacyjne kandydata, wyłonionego w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

b)    Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 5 lat.

c)      Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

Dodatkowych informacji udzielać będzie Maria Ścierańska – Dyrektor ŚDS w Ełku.

/ 087/ 732 64 94 w godzinach 8.00-16.00.

« powrót do poprzedniej strony