Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ŚDSDrukuj informację Ogłoszenie numer: ŚDSSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny księgowy ŚDS w Ełku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/4
Ilość etatów: 1
Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy "Pod Kasztanami"
Data udostępnienia: 2017-12-06
Ogłoszono dnia: 2017-12-06 przez Aneta Mróz
Termin składania dokumentów: 2017-12-20 16:00:00
Nr ogłoszenia: ŚDS
Zlecający: Środowiskowy Dom Samopomocy "Pod Kasztanami"
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie ekonomiczne magisterskie,
b) co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwa skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w księgowości jednostek budżetowych,
b) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości,
c) znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
d) znajomość ustawy o pomocy społecznej,
e) umiejętność sporządzania dokumentów w wersji elektronicznej,
f) dobra znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie rachunkowości Środowiskowego Domu Samopomocy, a w szczególności:
a) opracowywanie projektów rocznych planów finansowych,
b) sporządzanie sprawozdań budżetowych i innych sprawozdań finansowych związanych z realizacją zadań ŚDS,
c) prowadzenie ksiąg rachunkowych,
d) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątku.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3. Dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: praca w pomieszczeniu biurowym ŚDS w Ełku, ul. Kościuszki 33.
Bezpieczne warunki pracy. Budynek jest wyposażony w windę umożliwiającą wjazd
do budynku wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze .
V. Wymagane dokumenty:
-
curriculum vitae /CV/,
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2016r., poz. 922.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-20 16:00:00
b. Sposób:
-
Dokumenty należy dostarczyć:
-
Do dnia 20.12.2017 godz. 16.00
-
-
do Środowiskowego Domu Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku, ul. Kościuszki 33, I piętro – biuro Dyrektora,
-
w kopertach zamkniętych z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – główny księgowy”, osobiście lub pocztą na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kościuszki 33.
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Ośrodka pocztą po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz.1202 z późn. zm).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy o pracownikach samorządowych.”
Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu.
Rozstrzygnięcie naboru:
1. Rozpatrzenie zgłoszeń nastąpi do dnia 22.12.2017r.
2. Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie ewentualnej konieczności dodatkowej rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku oraz na tablicy ogłoszeń w ŚDS w Ełku.
4. Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi:
1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, wyłonionego w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 5 lat.
3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Dodatkowych informacji udzielać będzie Maria Ścierańska – Dyrektor ŚDS w Ełku.
/ 087/ 732 64 94 w godzinach 8.00-16.00.