ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2111.2.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2111.2.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Miejskiego Żłobka nr 1

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Promocji Sportu i Kultury

Data udostępnienia: 2021-05-18

Ogłoszono dnia: 2021-05-18

Termin składania dokumentów: 2021-05-31 16:00:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2111.2.2021

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe magisterskie,
  3. co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi,
  4. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania żłobków, a w szczególności przepisów: ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, BHP i PPOŻ,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  7. nie jest i nie był/a pozbawiona/y władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu/ jej zawieszona ani ograniczona,
  8. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
  9. niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  10. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  11. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  12. nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  2. umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego i urządzeń biurowych,
  3. kreatywne i otwarte podejście do nowych wyzwań, wysoka kultura osobista, pracowitość, sumienność, lojalność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w grupie i negocjacji, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie działalnością żłobka zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem Miejskiego Żłobka Nr 1 w Ełku i reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka,
  3. prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,
  4. pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka,
  5. właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi, powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
  6. terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości,
  7. budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w żłobku,
  8. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku Dyrektora Miejskiego Żłobka nr 1 w Ełku,
  2. pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
  3. w czasie trwania umowy zostanie zorganizowana dla pracownika służba przygotowawcza, zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych, chyba że   pracownik odbył służbę  i zdał egzamin,
  4. planowany termin zatrudnienia – czerwiec 2021 r.,
  5. praca odbywać się będzie w budynku przy ul. Pięknej 20.
 
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 2 %.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych   osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy,
  4. kopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia i stażu pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrana osoba zobowiązana będzie przed zatrudnieniem do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
  8. oświadczenie o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  9. oświadczenie, iż kandydat nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu/jej zawieszona ani ograniczona,
  10. oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
  11. oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  12. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
      Dokumenty dodatkowe:
  1. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach),
  2. referencje z poprzednich miejsc pracy,
  3. inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
    Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-31 16:00:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 31 maja 2021 roku do godz. 16:00 w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Dyrektora Miejskiego Żłobka nr 1 w Ełku”
  • osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, pok. nr 02, lub
  • pocztą na adres – Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.
            Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
I etap: Weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji.
II etap: Rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji oraz przedstawienie koncepcji funkcjonowania i rozwoju Miejskiego Żłobka nr 1 w Ełku (max. 10 minut).
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne  i zakwalifikowani do II etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Techniki selekcji i dobór narzędzi rekrutacyjnych uzależnione będą od aplikacji i mogą ulec zmianie, o czym zostaną powiadomieni kandydaci spełniający wymagania formalne.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.elk.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.
 
Dodatkowych informacji udzielać będzie Pani Irena Katarzyna Podlecka - Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej tel. 87 732 62 63,  ul. Piłsudskiego 2.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony