Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: zarządzenie Prezydenta Miasta Ełku nr 1139.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: zarządzenie Prezydenta Miasta Ełku nr 1139.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Miejskiego Przedszkola "Światełko" przy ul. Toruńskiej 8A w Ełku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Miejskie Przedszkole "Światełko" w Ełku, ul. Toruńska 8A
Data udostępnienia: 2017-05-31
Ogłoszono dnia: 2017-05-31 przez Urszula Dobrowolska
Termin składania dokumentów: 2017-06-16 15:30:00
Nr ogłoszenia: zarządzenie Prezydenta Miasta Ełku nr 1139.2017
Id ogłoszenia: konkurs MP Światełko
Zlecający: Prezydent Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
ZARZĄDZENIE nr 1139 .2017 PREZYDENTA MIASTA EŁKU z dnia 30 maja 2017 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Miejskiego Przedszkola „Światełko” przy ul. Toruńskiej 8a w Ełku.
Na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r., poz. 1943 z późn. zm.) oraz § 1. ust. 1. rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 roku w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. Nr 60, poz. 373 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. Ogłosić konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiego Przedszkola „Światełko” przy ul. Toruńskiej 8a w Ełku.
§ 2. Do konkursu na stanowisko dyrektora mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
§ 3. Treść ogłoszenia o konkursach, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia zamieszcza się na stronie internetowej Urzędu Miasta Ełku i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 4 w Ełku.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się naczelnikowi Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Ełku.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Ogłoszenie:
PREZYDENT MIASTA EŁKU
dnia 30 maja 2017 roku ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiego Przedszkola „Światełko” przy ul. Toruńskiej 8a w Ełku
Podstawa prawna: art. 36a ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2016 r. poz. 1943 z późn. zm.).
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w §1, §2, §5 i §10 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
V. Wymagane dokumenty:
II. Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz. 373 z późn. zm.), oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać składać się z następujących dokumentów:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola,
- poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
- życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej — w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej — w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym — w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
- oryginałów lub poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
- oryginałów lub poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
- zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenia, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168 z późn. zm.),
- oryginału lub poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego — w przypadku nauczyciela,
- oryginał lub poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego — w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
- oświadczenia, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. — Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2016 r. poz. 1379 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. — Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1842 z późn. zm.) — w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
- oświadczenia, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych — w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
- oświadczenia, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-16 15:30:00
b. Sposób:
III. Oferty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta Ełku ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4 pok. nr 114, w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
„Konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiego Przedszkola „Światełko” w Ełku przy ul. Toruńskiej 8a w Ełku”
w terminie do dnia 16 czerwca 2017 roku do godz. 15:30.
VII. Informacje dodatkowe:
IV. Konkursy przeprowadzą komisje konkursowe powołane zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku.
V. Postępowanie konkursowe na stanowisko dyrektora Miejskiego Przedszkola „Światełko” przy ul. Toruńskiej 8a w Ełku odbędzie się dniu 28 czerwca 2017 roku o godz. 9:00 w małej sali konferencyjnej (nr pok.120) Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4.
http://bip.elk.warmia.mazury.pl/akty/14/7461/w_sprawie_ogloszenia_konkursu_na_stanowisko_dyrektora_Miejskiego_Przedszkola__E2_80_9ESwiatelko_E2_80_9D_przy_ul__Torunskiej_8a_w_Elku/