Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.210.5.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.210.5.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. archiwizacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 2
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Data udostępnienia: 2017-04-07
Ogłoszono dnia: 2017-04-07 przez Aneta Mróz
Termin składania dokumentów: 2017-04-21 15:30:00
Nr ogłoszenia: O-OP.210.5.2017
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego, kierunek: administracja (min. licencjat) lub prawo,
-
min. 3 – letni staż pracy na stanowiskach w jednostkach samorządu terytorialnego,
-
nieposzlakowana opinia,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
-
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, co najmniej w stopniu podstawowym,
-
biegła znajomość zagadnień z zakresu prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz konkordatu. Dobra znajomość ustawy o opłacie skarbowej, kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu postępowania cywilnego w zakresie dotyczącym rejestracji aktów stanu cywilnego. Umiejętność stosowania powyższych przepisów w praktyce,
-
znajomość pakietu Office, obsługi komputera i wielofunkcyjnych urządzeń biurowych,
-
umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
b. Wymagania dodatkowe:
- kurs archiwalny lub kancelaryjno - archiwalny,
- doświadczenie przy rejestracji aktów stanu cywilnego,
- kultura osobista, pracowitość, sumienność, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność, uprzejmość, życzliwość w kontaktach z interesantami, zdyscyplinowanie.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zgodnie z zadaniami określonymi w Opisie stanowiska pracy.
Formularz opisu stanowiska pracy stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia oraz jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 112 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca odbywać się będzie w budynku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. Występuje praca przy monitorze ekranowym powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Bardzo mała częstotliwość wyjazdów służbowych poza Miasto Ełk.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (według załącznika).
Dokumenty dodatkowe
1. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
2. referencje z poprzednich miejsc pracy, ewentualnie opinie z organizacji społecznych, zrzeszeń, których kandydat jest/był członkiem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-04-21 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4 pokój nr 114 lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. archiwizacji do dnia 21 kwietnia 2017r.
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 niniejszego ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną telefonicznie o terminach kolejnych etapów naboru.
Nabór odbędzie się w następujących etapach:
I etap – weryfikacja formalna przedłożonych aplikacji,
II etap– rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji, w tym część rozmowy w zadeklarowanym języku obcym.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej/ http://bip.um.elk.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.