Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.4.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.4.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Aplikant Straży Miejskiej w Ełku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Straż Miejska
Data udostępnienia: 2016-03-18
Ogłoszono dnia: 2016-03-18 przez Aneta Mróz
Termin składania dokumentów: 2016-04-01 15:30:00
Nr ogłoszenia: O.OP.210.4.2016
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) ukończony 21 rok życia,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
5) nieposzlakowana opinia,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) niekaralność sądowa za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) prawo jazdy co najmniej kat. B,
10)znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.
b. Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-
znajomość funkcjonowania jednostek odpowiedzialnych za przestrzeganie porządku publicznego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zgodnie z zadaniami określonymi w Opisie stanowiska pracy.
Formularz opisu stanowiska pracy stanowi załącznik do niniejszego ogłoszeni oraz jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 7 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca odbywać się będzie w obiektach Urzędu Miasta Ełku oraz na terenie Miasta Ełku. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Bardzo mała częstotliwość wyjazdów służbowych poza Miasto Ełk.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
-
list motywacyjny;
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kserokopia dowodu osobistego,
-
oświadczenie odręczne o niekaralności sądowej,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
zaświadczenie lekarskie dopuszczające do odbycia testu sprawności fizycznej.
-
kserokopia książeczki wojskowej zawierającej wpis o przeniesieniu do rezerwy
Dokumenty dodatkowe
a) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
b) referencje z poprzednich miejsc pracy, ewentualnie opinie z organizacji społecznych, zrzeszeń, których kandydat jest/był członkiem
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-04-01 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Ełku w siedzibie Urzędu, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4 pokój nr 114 lub pocztą na adres Urzędu do dnia 1 kwietnia 2016 r.
c. Miejsce:
Jak wyżej