ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.OP.210.5.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.OP.210.5.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. komunikowania społecznego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Promocji Sportu i Kultury

Data udostępnienia: 2015-06-02

Ogłoszono dnia: 2015-06-02 przez Maria Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2015-06-15 16:00:00

Nr ogłoszenia: O.OP.210.5.2015

Id ogłoszenia: PSK

Zlecający: UM Ełk

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)     obywatelstwo polskie,
2)     wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia,
3)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)     brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
5)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6)     nieposzlakowana opinia,
7)     dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych, pakietów graficznych,
8)     znajomość obsługi programów i aplikacji w internetowych portalach społecznościowych,
9)   znajomość ustaw: prawo prasowe, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych,
10)  dobra znajomość języka  angielskiego lub niemieckiego.
b. Wymagania dodatkowe:
1)     wskazane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
2)     posiadanie prawa jazdy kat. B
3)     zdolność szybkiego przyswajania informacji,
4)     znajomość podstawowych technik Public Relations,
5)     zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym, gospodarczym i politycznym,
6)     znajomość narzędzi partycypacji społecznej,
7)     pisemna swoboda wypowiedzi,
8)     umiejętności tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów,
9)     łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi,
10)zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina,
         11) dokładność, samodzielność odporność na stres, dyspozycyjność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)     inicjowanie i wspieranie procesu konsultacji społecznych i innych form włączania mieszkańców w procesy decyzyjne,
2)     współpraca z instytucjami, kontrahentami zewnętrznymi tj. agencjami, sponsorami, mediami oraz komórkami organizacyjnymi miasta, w tym uzgadnianie warunków kooperacji,
3)     uczestnictwo, obsługa i nadzorowanie organizacji wydarzeń sportowych, kulturalnych, turystycznych, promocyjnych, świąt państwowych i miejskich, narad i konferencji, w tym ich obsługa fotograficzna,
4)     zapewnienie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, publikacji oraz aktualizacji na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej treści określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej,
5)     wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej,
6)   koordynacja procesu komunikacji strategii marki miasta, stosowania zasad prezentacji marki, w tym zasad spójnego systemu identyfikacji wizualnej,
7)     kreowanie wizerunku Miasta Ełku,
8)   opracowanie materiałów do publikacji promocyjnych i prasowych, dotyczących istotnych kwestii działalności organów i jednostek samorządu Miasta Ełku,
9)     organizowanie kontaktów z mediami, w tym realizacja zadań z zakresu komunikacji reaktywnej,
10) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Ełku oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przepływu informacji medialnej,
11)   monitoring i analiza artykułów prasowych, audycji radiowych i telewizyjnych oraz ich archiwizowanie,
12)   współredagowanie lokalnej gazety,
13)   opracowanie tekstów okolicznościowych,
14)  prowadzenie spraw dotyczących współpracy z miastami partnerskimi, w tym organizacja pobytu ich delegacji w Mieście Ełku i         prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie,
15)  sporządzanie wniosków dotyczących planowanych wydatków w zakresie prowadzonych spraw,
16)   przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięcy). Praca odbywać się będzie głównie w obiektach Urzędu Miasta Ełku oraz na terenie miasta w trakcie organizowanych imprez i wydarzeń. Występuje praca przy komputerze powiązana  z obsługą urządzeń biurowych.
Budynki Urzędu zapewniają bezpieczne warunki pracy. W budynku głównym, przy ul. Piłsudskiego 4, znajduje się winda oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

A. Dokumenty niezbędne:
1)   curriculum vitae (CV) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji,
2)     list motywacyjny,
3)     kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze  /dokumenty do pobrania, lub do pobrania w pok. 112 Urzędu Miasta Ełku),
4)     kserokopie dokumentów poświadczających  dotychczasowe zatrudnienie
i wykształcenie,
5)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub do pobrania w pok. 112 Urzędu Miasta Ełku),
6)     oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku. 
B. Dokumenty dodatkowe:
      1) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach,
      2) referencje z poprzednich miejsc pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-06-15 16:00:00
b. Sposób:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. komunikacji społecznej”.
 
 
 
c. Miejsce:
- osobiście - w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pok. 114,
-  lub pocztą na adres Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 EŁK

VII. Informacje dodatkowe:

- I  etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
- II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji w tym część rozmowy w zadeklarowanym języku obcym.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. I. A. ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
« powrót do poprzedniej strony